trellats i destrellats

Cap agressió sense resposta?

lunes, enero 02, 2006



Al Festhivern, i sota aquesta mena d'himne... Anna no sap què pensar.
"Cap agressió sense resposta" (Obrint Pas). Bé, per justificar-se parlen d'un tal Ovidi Montllor o Guillem Agulló. I sí, jo també he sentit un cas (no recorde el nom ni el sexe, em sorprengué el fet) d'una persona a la qual li rajaren a la cara una esbàstica que després li cicatritzaria deixant-li un record de pervida molt agradable... "Si l'haguéreu vist plorar, mai no l'haurieu oblidat, com jo que sempre ho duc dins el meu cap...", etc. A mi em fa poreta sentir tot açò. Vull dir, que sé que hi ha coses imperdonables, i que la ràbia contra qui fa mal als teus germans pot arribar a crear assassins en potència. Però d'ahí a crear eslogans en favor del "ojo por ojo"... doncs no sé jo... Hi ha moltes maneres de marcar territoris, però si no estem a favor de la violència i demanem "fora les forçes d'ocupació" i totes aquestes coses, no hauríem de fomentar l'apologia al terrorisme. Sí, potser exagere. M'agrada fer-ho a voltes. Però no puc evitar sempre que vaig a tots aquestos llocs on aprofiten qualsevol festa per polilitzar mases, fixar-m'hi en tota l'hipocresia que ens envolta.
Per contra: el festhivern estigué molt bé. No tenia massa propaganda llevant dels típics "visca la terra...LLIURE!!" i tal. Era una festa de prou bon rotllo. I per ahí anomenar a tots els que estaven fent d'aquella nit un cap d'any especial: Leire, Vicent, Gabriel, Juanra, Mónica, Ro, Ramonets, Núria, Bessones absents, Miqueliuos i probablement cosins... :oD
Gracietes a tots, i sí : Visca la terra lliure!!!!! Però visca totes les terres lliures!

PD: El foc no fomenta la cultura dels pobles. Violència vs violència = ¿?
PPD: FELIÇ ANY!!!!!!!

2 destrellats

Està clar que l'expressió cap agressió sense resposta indueix molt a pensar en agressions violentes, incíviques si més no. Jo també rebutje plenament eixa idea, i m'agrada pensar que el que realment significa, és que no ens hem de quedar callats davant les injustícies. Una resposta pot ser un manifest, una concentració, un acte de protesta, pacífic. Però que aquell qui ha comés l'agressió (i aquells que estan enmig, que no son d'un costat ni de l'altre) sàpiga que hi ha gent que rebutja plenament els seus actes, i que està disposada a fer-se sentir.
En fi, es un punt de vista, potser utòpic, però parle per mi.

A tot açò, GENIAL EL FESTIVERN!!Ja penjaré alguna foto, no deixeu de visitar-me!

Ens veiem!

1:37 p. m.

 

Bé, aleshores estan dient el que tu vols o penses que diuen, o el que realment signifiquen les paraules?
Sé que una agressió no té perquè ser física, però en qualsevol cas es tracta de pagar amb la mateixa moneda, i jo sempre ho he cregut absurd i poc fructífer.

1:47 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger