trellats i destrellats

Orgullosa! :D

martes, enero 17, 2006





No és gent qual sevol!! Són guapos, eh??? I no només això.
Sí, ho sé. És una declaració pública! I elitista fins i tot! Però m'agrada!!! Aquesta gent et canvia el dia...i són ja molts dies junts!! Bona gent, divertits, intel·ligents, carinyosos...i nosequantes coses més que podria escriure (m'encanta fer anàlisi de la gent, ja ho sabeu!). M'alegra que amb vosaltres no es perda res, encara que pase el temps, o l'espai ens allunye! Disfrute moltissim de la vostra companyia, cosa que espere fer molt més! Tinc molt que aprendre amb vosaltres i sé que estareu ahi per al que faça falta...Així i tot, jo pense que mai està de més recordar a la gent el que valores.
Vos estime molt molt molt.....(la carta té un component hormonal, es nota? però no per aixo deixa de ser real el que pense. Jeje).

1 destrellats

Eh tuuuuuuu!!!!! Mira el que t'has guanyat: :**********!!!!!!

Gracietes, és molt bonic el post ^_^ Tú també eres molt especial i ho saps. Besets i mimitos per tot arreu!!!!

1:03 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger