trellats i destrellats

20 d'Abril

jueves, abril 20, 2006


"20 de Abril del 90...Hola chata como estás?..." (Celtas Cortos)

Joan Miró i Hitler nasqueren avuí. I entre tants altres...

12 destrellats

Moltíssimes felicitats!!

Per molts anys!

:-******

7:24 p. m.

 

feliç aniversari!

7:53 p. m.

 

Jiji! Moltes gracietes!!!:D
Se n'està enrecordant molta gent!! Em fa vergonya i tot, perquè jo tinc tan mala memòria...jeje!
El regal del dia: samarreta de tirants!!Jajaj, com no vinga ja el bon temps...les hauré de cremar per treure-lis profit! Jeje
Muuuah!

8:06 p. m.

 

Per cert, aprofitar per preguntar-vos si tots veieu el titol del blog per davall del primer post...i hi ha barra per desplaçar-se en horitzontal. Al meu pc no pasa, sols pasa en alguns, però començe a pensar que quasitots els lector teniu aquesta configuració i que el canvi de pàgina fons només ha sigut satisfactori per a mi. Confirmeu-m'ho i posaré remei si cal. Gràcies!

8:18 p. m.

 

mmm.. por mi parte lo veo bien, sin barra horizontal (eso si, mi pantalla es panorámica) y todo en su sitio.

PD: felicitats!

8:30 p. m.

 

¡¡¡¡FELICIDADES AMIGA ANNA!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! muaaaaaaaaaa!! y MUAAAAAAAAAAAAAA!!

9:41 p. m.

 

Esto sí que es un día especial!!!! Todos los topos al descubiertooooooo!!!!!!! Jajajaja!!! Muchas gracias bonicos!!! Que risa de regalitos moninas!!! Ay que gustito xé!!Que honorr!!! :D
Trustux, grasias dobles!! JEJE

:oD
:oD

9:55 p. m.

 

Es tu puuuuuncle jiji!! Moltes felicitats bonica!!!

A lo de el visionat de la pàgina, jo el títol el veig al lloc. L'únic que em passa és lo de la barra horitzontal, però ja et vaig dir perquè, i és normal al meu ordinador. La resta... tot ferpecte!! ^_^

1:59 a. m.

 

Felicidades!!!! Con mucho retraso!!!

Perdona, pero ayer no pude entrar en internet y no me di cuenta del evento del año... Ya decía yo que si google cambiaba de logotipo era por algo importante!

Un beso!

P.D.: El título se ve bien, ¿no?

10:22 a. m.

 

Gracietes bonicos!!

Vaig a posar un "mercadillo" de samarretes de tirants. Totes ben diferents i xules, però caram com es nota la influència del regalador!!Jajaja! No sé, hauré d'exhibir-les quan faça calor...o nosé!

Besets monguis!!! :***

5:03 p. m.

 

お誕生日 おめでとう (otanjoubi omedetou)

=

Feliç aniversariiiiiiiiiii!!!!

8:03 p. m.

 

Ufff! Si no arribes a posar l'equivalència no dorc en tota la nit!! XD

Jijiji! Besitus mona!

9:57 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger