trellats i destrellats

All you need is...

miércoles, febrero 14, 2007

Assertivitat no és simpatia. Crec que puc ser extremadament empàtica amb els desconeguts. Fins punts ridiculs, ja que després m'adone que he comprés com ha pensat una persona amb la qual no estic gens d'acord, i probablement, li he donat tota la raó. Assertivitat tampoc es empatia, per tant. Ni valentia tampoc, acceptar sempre el que altres diuen per tal de no enfrontar-te amb algú desconegut, que mai saps per on surtirà...no és valent. No sóc valenta. Però note que la gent amb la qual tracte es sent a gust amb açò. Realment a cap de les dues parts ens interesa el que pensem de veres. Sovint és més fàcil i cómode deixar fluir les coses que no són molt importants.
Assertivitat tampoc és el que fa House. No és ser antipàtic i desagradable amb la resta. No és ser sincer. Ni ser sincer és ser honrat i bó. Moltes voltes és una justificació per ferir algú.
Assertivitat és saber adequar, probablement, l'amabilitat i cordialitat amb el manteniment de postures ferms, d'idees arrelades i que no estem disposats a vendre. Saber dir que no sense patir per l'altre. Saber on comencen els límits, saber respectar les postures ferms d'altres i poder-les escoltar obertament sense admetre-les com pròpies.

Assertivitat és el que jo necessite per coordinar ma vida i les meves titelletes.

4 destrellats

All you need is assertivitat? jajajaja

Bueeeeeeno... jo seguint això que dius molt assertiu no soc, només en casos en els que o no m'abellix o no m'interesa el tema el suficient. Però de normal soc prou combatiu :P

8:05 p. m.

 

No crec que la gent amb la que tractes es senta tan a gust amb aixo de no ser valenta que dius. si part de la gracia de ser tu es que eres discutidoreta i si creus que tens rao en alguna cosa et mantens ferma!

No com jo, que soc un mesinfot i quasi tot em sembla be per no perdre temps discutint. No em veig jo tampoc gens assertiu...

7:59 p. m.

 

PLAS PLAS PLAS PLAS...


Tu ets assertiva Anna, per això moles, per això segueixo donant la barrila per aquí..

Un beset molt gran per la txiqueta trascendental, jeje..

;-)

10:56 a. m.

 

Aleshores sembla que tots pensem que no som assertius, no? Bé, jo per a algunes coses puc ser-ho, i més amb confiança. Pero acostume a amagar la meva realitat sota una capa pseudo-agressiva-molona. O algo...

(Qué seria de mí sense eixa expressió!!?)

Kanete i Peter, esteu un a cada extrem. Un "mesinfot" i altre "tocapelotas"...del que es tractava era de trobar el puntet...almenys a estones.

Burdon, gracietes!

Un abraç!!

11:57 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger