trellats i destrellats

0110100

martes, enero 02, 2007



En el 2006...
He caigut 2 voltes i m'he tornat a alçar
He anat 0 voltes a la perruqueria
He invertit 0 euros en tintoreria
He apagat 6 voltes el mòbil

He deixat córrer una mosca per damunt damunt de mí 3 voltes
He escoltat 4 voltes una persona malferint altra
He contat 5 paraules reconfortants
i 6 que seran les meves aliades.
He planxat 0 peces de roba.
He hagut de demanar diners per un café 9 vegades.
16 voltes he estat tentada de fer alguna tonteria
He aprés 7 coses que no he de dir mai
Que dic 8 voltes més tacos dels que "deuria"
Que probablement siguen 9 persones amb les quals estaré unida molts anys
Que les microfantasies m'allunyen 12 voltes de la realitat crítica
Que el 13 és un nombre com altre
Que el meu ordinador té 86 botonets i 8 llumentes
Que el meu emule em pot descarregar a 60!!
Que un bebé pot provocar 300 somriures
i 40 trucades.
Que em queden 6 mesos de pràctiques
i necessite 3 bombons per saciar la meva gula
que no em raspatlle el cabell més de 4 voltes a la setmana
Que he donat 427 abraços i enguany els superaré
Que un 1/4 dels besos donats eren per compromís.
I que aquest any van a canviar 72 coses de ma vida
4 de les quals seran molt importants.

Que he començat amb les xifres de l'any que acaba,
i he escrit 31 números més...
per dir-vos que les xifres...em duen de cap.

8 destrellats

Que xulo, m'ha agradat molt!

I ja ens diràs per què el 52 (o no)... ;-)

9:07 p. m.

 

Jo n'acabe d'aprendre una:

que estàs locaaaaaa xD

1/4 de besos per compromís?? ¬¬

"He deixat córrer una mosca per damunt damunt de mí 3 voltes"

ah, i respecte a això: ni soc una mosca, ni han sigut 3 voltes només xD

9:17 p. m.

 

52!!!!!??? Jo pensava que era 2006!!!! Juajuajua!!!

Eh, puto loco!!! Tu no has corregut per damunt de mi 3 voltes!! Estaria molguda...o molta o algo. Polseta, xé!!

Jajajajajajaj!!!

PD: I he contat 11 mentides...jujuju!

9:20 p. m.

 

Ja et dic jo que les d'anar a la perruqueria, invertir en tintoreria, planxar zero, demanar diners pal café, dir massa tacos, les microfantasies i la dels botons i les llumenetes no són mentira :P

9:27 p. m.

 

tots els que escrigueu en els blogs estos esteu com una puta cabra!!!
beeeeeehhhhh!!!!

5:24 p. m.

 

El meu contrapost :P

En el 2006...

He anat 0 voltes a la perruqueria (fa 7 anys que no vaig :P)
He invertit 0 euros en tintoreria (pa que?)
He apagat 365 voltes el mòbil

He deixat córrer una mosca per damunt damunt de mí 200 voltes
He planxat 5 peces de roba.
Infinites voltes he estat tentat de fer alguna tonteria
Que les microfantasies m'allunyen 300 voltes de la realitat crítica
Que el meu emule em pot descarregar a 300!!

que no em raspatlle el cabell més de 4 voltes al dia

Que he donat 100 abraços "gratis" i enguany els superaré
Que un 1/2 dels besos donats eren per compromís.

....

Ya se que es el 52...

el 52% de los visitantes de este blog, o estamos locos o somos frikis.. yo entro en ambos casos en ese porcentaje ;)

7:44 p. m.

 

7 anys sense tallar-te el monyo...el teu perruquer et tindrà unes ganes...!

I què pasa amb l'altre 48%??

7:03 p. m.

 

¿Que no lo son? :p

Sigue siendo un misterio sin resolver..

8:17 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger