trellats i destrellats

Propòsit

lunes, enero 08, 2007

Supose que fer-se propòsits està bé. Encara que no s'acompleixquen, és una manera de reflexionar què hauries de millorar. Sempre he escoltat que es fan quan comença l'any, i em sembla absurd. Però ja avuí reprenc el curs després de 16 dies fent el gos, he pensat ja algunes cosetes que estarien bé:

1. Deixar d'acollonar-me pel fred matutí i tornar a anar al Centre amb bici.
2. Disminuir progressivament la quantitat de xocolata diaria.
3. Recuperar l'ortografia en castellà i en valencià.

I la resta serien per a després dels exàmens, de manera que els hauré oblidat. Deixe que me'ls recordeu si sou tan amables. Tipus, acabar-me els dos llibres que estava llegint, escoltar grups nous...etc.

5 destrellats

-No deixar de trellar i destrellar
(aixó és unaltre propòsit, te'l recordo per si de cas t'oblides després d'exàmens...)

-portar posat les 24 hores el gorrito de quiròfan
(vale, aquest propòsit és suggeriment meu! a mi em mola! jejej!)
;P

9:18 p. m.

 

Acabar-te els dos llibres que estaves llegint i escoltar grups nous.

12:36 a. m.

 

:)

10:50 a. m.

 

COM POT VOLER ALGU DEIXAR EL XOCOLATE!?

2:45 a. m.

 

Només dic disminuir. Deixar-m'ho mai!!! Sóc massa adicta!! Jajajaj!! Pocs vicis que tinc...deixa-me'ls. Bueno, queixar-me se'm dona rebé també, jajajaj! :P

8:11 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger