trellats i destrellats

Petits plaers de la vida

lunes, julio 23, 2007

Posar els espaguettis a l'aigua bollint doblant-los a poc a poc mentre es fan blanets per tal de no trencar-los.

5 destrellats

Fer-se un sandwich de nocilla, menjar-se totes les vores i deixar el cor mullidet per al final i fotre's-el d'un mos...

mmmm

;-)

2:53 p. m.

 

Hottia, jo faig algo paregut amb l'ou caigut, Miquel xDDDD

Plaer de la vida:

http://www.youtube.com/watch?v=Lu-qcEnnyhA

Vore açò en directe.

9:11 p. m.

 

Jeje, què bona aquesta, noi.

[Inserir cara de Homer quan pensa en menjar, caient-li la bava...xD]

La pròxima vegada que s'acoste l'home este per ací, hi ha que anar a vore'l, que no em passe com quan Danger Danger :_(

Per cert, us he dit que voré a Rush en Suècia?? :-P

See u!

12:15 a. m.

 

Dos coses:

La pròxima vegada que s'acoste este home per ací em suicide si no el veig xD

Joder, que mamon, jo també vull >_<

10:17 a. m.

 

Eh, eh!! Cabrons!! El foro del metal és ahí al costat!!

Cooooony que comença la campus Party en no res!!!!!

Miquel, un superpositiu per la idea del sandvitx!!! El problema és que ara se m'ocorreixen mil idees amb el menjar...i pot ser massa.

En pensaré altres.

Muak

1:45 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger