trellats i destrellats

sometimes (pronunciat tal qual)

jueves, agosto 23, 2007

A voltes estime
a voltes em fa mal.
De vegades dubte i veig foscor,
altres gire el cap i em deixe portar.
A voltes em sent poderosa i orgullosa
i a voltes vulnerable i insegura.
A voltes pense en el futur,
de vegades l'ignore absolutament.
De vegades em llençaria a la piscina
i altres al buit (metafòricament).
Unes voltes vull oblidar
i únicament passar pàgines,
altres pense que els records
són unes coses que ningú et pot furtar
i que comporten experiències d'aprenentatge.
De vegades adore ser dona,
altres preferiria ser asexuada.
De vegades trobe la pau i descanse,
encara que només siga una estona.
Altres voltes em pinte les ungles de colors
i em sembla graciós.
A voltes necessite
A voltes fuig...
...per sort, tot és de vegades.






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger