trellats i destrellats

+

sábado, septiembre 08, 2007

Últimament m'entra la nosaltàlgia en llocs curiosos...tipus dutxa o bus.
En l'última pillada recorde altra volta una infànça on veia Bola de Drac (amb totes les possibles continuacions), i jugar al Street Fighter en la consola. Quins personatges tan grans!!! Jo sempre em triava a Blanca, aquell grandot, verd, amb cresta fins l'esquena, que soltava descàrregues elèctiques i que també es convertia en bola giratòria atacant. Brutal. Clar, i ara voldran que amague la meva agressivitat. Em confonen...pensava que era una cosa de la qual estar orgullós. Però això passà un poc de moda...ara els nens juguen al Sing Star i canten monyades. Què confús!

15 destrellats

jo sempre he pensat que ets una mica monstruito. Ara s´enten tot.

Blancaaa! XD

Ara que hi penso, la pila d´hores que em passava al saló recreatiu. Els meus prefes eren un d´avions, el bubbles aquest de les bombolles, el Street of rage, el de Alien amb els llençaflames, el two crude dudes... i de consoles, he jugat amb una pila de jocs de la Master system de Sega, la Megadrive, la Supernintendo.. i aquí em vaig quedar. :s

adeuet nostálgica. :)

1:26 p. m.

 

Ualaaaa el de les bambolletes era un dels preferiiits!!! De fet fa no molt me'l vaig posar al pc. És un dels pocs jocs als que la meva genètica em permet ser competent.

Altre que em molava molt era el bomberman de la Nintendo...

Caram, tu també tens infànça també...jajajajaj!!!! Som uns cap-quadrats! Viva!

5:40 p. m.

 

Jajajjaa no et pega gens este tipo de post-friki, però em sume a la nostàlgia dels jocs antics, i de les recreatives.

Jo tinc en un altar el Alex Kid que venia de serie amb la Master System, evidentment amb el double bubble i de recreativa no podem oblidar el grandiós Metal Slug!!! Però sí, el rei sense cap dubte sempre fou el Street Fighter >:-D

PD. Jo era més de guille

10:03 p. m.

 

Pues clarol que tinc infànça!

Jo era més de Sega. Sempre vaig voler tenir un spectrum d´aquest que tardava fins a tres quarts d´hora a carregar el jocs! flipa! però vaig començar amb la Master system, precisament amb el joc que diu en Peter, l´ Alex Kid. Segueixo dient que és un joc molt bo. Però i el Ghouls 'n Ghosts? i el Golden Axe?, i el Kid Camaleon?? aquell joc que no terminava mai! I el Castle of ilusion de Megadrive?, bonísim joc de plataformes! O el Road Rash, on anaves amb en moto i feies cuses ilegals i podies fotre-li als teus contrincants cops de puny i de pals. glglgl...

Doncs apa, ja he tret la meva antiga faceta friki consolera, hehe...

12:49 p. m.

 

Burdonet, deies que eixa paraula s'usa molt..però és que també...joder! No sé de què parlesssssss...jajajajajja!!!!

Pere...Guille, ets un xungo. Era el més ianqui de tots!! PrrrrJurjur

10:13 a. m.

 

Quan jo era nano no entenia d'eixes coses... només flipava amb la patada mitja lluna i amb els anec fuuuuuuuus!!!

(a vegades també jugava a fer botar a Chun-Lee pa Vore-Lee les bragues, jiji!)

10:35 a. m.

 

Jajajajjaja, eixa era la que feia mil girs enlaire amb una super patada??? Jajajajajaj vorelee...juasjuas! estas boooooig!!!!!!

10:37 a. m.

 

Ni piuta falta que hase!, jajajaja!!

Deu meu... sóc del pleistocenoooo! jurls!

1:05 p. m.

 

Nono, només és que jo no sóc friki...jugava a coses bastant puntuals(no hi havia peles per més)...això sí, sense parar.

1:17 p. m.

 

Jo tampoc ne conec quasi ningun dels que dius, Burdon. Però el meu cas és que és peculiar... ens van comprar la Master System, però despres no volien gastar-se pasta en jocs jajaja. A part de l'Alex Kid només vam tindre el d'Asterix (molt bo, a este li vam pegar un bon tute un estiu), el d'Aitor Senna II i un d'helicopters prou xungo, la veritat.

Vaja, que Anna té raó en lo de friki... però no vaig a llevar-te la raó en lo del pleistoceno :P

2:08 p. m.

 

Únete al lado oscuro de la fuerza, Anneto... kkkjjjj... sigues friki!

La majoria dels títlos que he dit eren de la mega drive Peter. Nosaltres es que erem tres germans i feiem més pinya a l´hora de estalviar diners per jocs. Això si, els jocs eren carísims. Però en els passavem entre el nens els pocs que teniem.

Gracietes per reconeixer que encara no sóc del pleistoceno, però si un friki en tota regla. :s

11:29 a. m.

 

Jaja, esto es el mundo al revés, no?

Y yo que no conozco nada de eso y me proclamo friki :S , y resulta que ni siquiera te llego a la suela de los zapatos, jaja..

me has traumatizado :P

4:24 p. m.

 

lo sé, lo sEr... que 30 años no son nada..(los cojonesss) sniff. He visto naves en llamas más allá de orión... que si patatin que si patatán...

Comprate una megadrive de segunda mano y vive el revival! :P

1:09 a. m.

 

Oye Anna!! un respeto al karaoke!!

2:57 a. m.

 

jajajajajaj q tela tienes tu, loca!

10:08 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger