trellats i destrellats

American Pie!!

lunes, enero 23, 2006



Caram...quantes voltes estic pegant...quin mareig! Per cert, algu sap com caram traduir aquesta expresió i que no sone massa estúpida? Tinc entés que l'utilitzen prou.
Bé. Estava recordant trossets de la cançò...i no entenia bé de què anava la cosa. Tota aportació és poca. Ho és per mlts motius; perquè hi ha mil versions, perquè no entenc la traducció literal i perquè desconec molts dels esdeveniments que implica... Al final he tingut un poc de sort, i he trobat un lloc on m'ho expliquen detalladament per parts de la cancó. I de fet, té prous links aclaratoris...per si algú té curiositat :
American Pie
( Si poseu "American Pie" al Google i traduiu la pàgina on posa "undersatnding the lyrics American Pie" també val. Jeje...sutil, eh??)
Res, al final he acabant tronant-me, perquè pensava que un dels tipos que mor "aquell febrer" era l'autor de "La Bamba"...tot un clàssic del qual hauria de conèixer l'autor...Però no! Així m'he demostrat en un moment que no només jo no ho sabia... jeje. I sí que era: Ritchie Valens autor de la Bamba...ens anem familiariatzant a poc a poc amb el contingut de la cançò. Si Bob Dylan té la seua versió...algo bó dirà. Ara podeu comprovar-ho si us interesa.
I tota informació serà ben rebuda...perquè menut cacau porte jo ara! Jajaja!!!!

PD: He intentat fer-ho llarg per veure si baixa el post babitas...Jajaja!!!!! XD!
PPD: La imatge parla per si mateixa...jajaja

14 destrellats

La pàgina eixa que comentes es molt bona, ja l'havia vist abans, i explica molt detalladament cada frase. Però és mooolt llarga, 7 minuts i escatx de lletra, sense cap solo ni res... Jo no me'n refiaria de les traduccions literals, a més, està escrit en un anglès americà, i pots tronar-te.
En el menú de l'esquerra, hi ha referències a molts grups, si vas a la secció de Pink Floyd, voràs el que comentava de la sincronicitat entre DSOTM i The Wizard Of Oz.
Si vols ja comentarem la lletra del Pastís americà (no un pastis literlament, sino algo "amuntonat", "desordenat", no se ben bé com expresar-ho...) algun dia, que dona de si.
Ens llegim!

2:49 p. m.

 

Per cert, la URL que has posat al post es un poc llarga i se'n ix de la pàgina... És una bona pràctica de escriptura de blogs no escriure l'adreça directament tipo "visiteu http://www.ladfasdjflasdjfñldj.com", sino enllaçar un text representatiu a la pàgina tipo "visiteu aquesta web". Ho pots fer amb l'etiqueta text representatiu.
"Els consells de programació del tio Miquel" :-P
Adéuuu

2:53 p. m.

 

Tito Miquel!!! Jajaja! Gràcies pels consells!! Ja ho havia pensat...però encara no sé solucionar-ho. I no és moment de fer-ho. En acabar examens promet aprendre a fer links com déu mana i agregar bé la teua pàgina, encara que tu ho hajes fet.
Sí que en parlarem del tema...sé que encara podràs dir-me mil coses mes d'aquesta cançò... "superestime la teua cultura musical" com a major proveidor de música que ets per a mi! Jajaja!
Gràcietes moneta!!! Muah!!

10:26 p. m.

 

Be,lo promés es un deubte,no??(no val ficarse en el meu horrible valencia...com en esta frase feta,ho estic intentant,ok??)
Doncs,com he sigut part de la teua recerca per l´autor de ´´La Bamba´´...encara que la meua resposta no siga la correcta(xe i es que jo pensaba que havia sigut don julio iglesias!!!!un atra...segur que te una versiò)Va i resulta que ha sigut un tal ´´Richy Valens´´tocayo meu,no ´´De María´´pero...lo de Valens pot ser algo en comú,no??
De puta mare el teu article,menys mal que tens el mitja...ja saps lo que t´haguera dit en cas contrari!!
I aixo es tot xiqueta.Algo es algo!!
Besets!!!

11:25 p. m.

 

yeeeeeeeeeee, ja sta aci el senyor espardenyà!!!! jajajaja

Jo entraré a vore lo de american pie quan acabe examens i tal, que de moment m'estime mes perdre el temps en coses que no em suposen un esforç mental :P

Però estic d'acord amb lo dels links ;)

11:56 p. m.

 

Jajaja!!! Ehhh tuu!!! Això són molts possitius!! Geniaaal!! Ho fas molt bé!
Tenia un mestre a classe que practicava el català a classe i a la gent li molestava un muntó. Deien que per a rebre classes malament que preferien fer-ho en castellà. Fantàstic: així no tenim el que hem triat i a més no donem la oportunitat de que una persona aprenga. Tots tenim dret a fer-ho. I NINGÚ neix sabent.
Gràcies a Andreu sempre podem aprendre coses noves, si no se'ns nega l'oportunitat...ho comprove cada dia a l'hospital!!Jeje.
És un esforç que sovint val la pena!
Ah! No cal que et faces un compte per posar el teu nom...posa "otros" i au. Jo estic fent-ho ara, per provar també.
I parlant de aprendre...canviaré lo del link, vaaaal. Gràcies Miquel, al final faràs que sàpiga fer moltes més coses de les que pretenia!! XD
Gracietes per colaborar Richi!!!:oD
Un bes graaan!!! I pots escriure com vulgues!!!;) Jeje!

12:01 a. m.

 

Després soc jo el friki q li agrada "humor amarillo".....aissss mareee

Pablo

12:07 a. m.

 

Algú te cap problema amb humor amarillo?? ¬¬

12:13 a. m.

 

Eh eh!!! Tranquilitos!!!! Que jo no he dit friki a ningú!! (Encara). Jo només he dit que esteu una mica...pesadets...però ja!
I Pablo...rebota, rebota y en tu culo explota!!Jeje! Encara no m'has dit res, però jo també faig profilaxi, com el senyor Bush...Per si de cas!!! xD
A més...jo no sóc friki...sóc tronada...destrellatada com a molt!!!
Un bes mones!!! M'alegra molt que escrigauuuuu :D
Adeuet!!

2:04 p. m.

 

Ea ea

JA he fet el meu blog, pero encara no hi ha res

Lo de "humor amarillo" es un fet friki nacional. A partir del 28 tots els frikis d'Espanya (i Catalunya) recordarem nostalgicament com els japon (no chinos, MIKEL) es partíen la crisma.

Era un concurs? Algú va guanyar alguna volta?

PD: Peter y "Anonim":
" Yo no soy friki, soy mago de nivel 20"

3:08 p. m.

 

Jo soc Elementalista/Monje de nivell 20, i Guardabosques/nigromante de nivell 18 xDDDDDDDD

Per cert, un regalet per obrir boca abans del cap de setmana:

http://www.youtube.com/w/Humor-Amarillo?v=5dlfHlnQo8o&search=humor%20amarillo

11:10 p. m.

 

Fet!!! ;o)
Molt millor, sí senyor!!

11:04 p. m.

 

vaig a fer una prova

[url=http://www.youtube.com/w/Humor-Amarillo?v=5dlfHlnQo8o&search=humor%20amarillo]Humor amarillo [/url]

6:42 p. m.

 

Humor amarillo: precursor de uno de los generos mas divertidos "El frikismo popular", ahora la espera para comer los fines de semana es mas amena, gracias al regreso de este cojonudo programa, el cual mola tanto entre otras cosas pq no tiene sentido. Aqui la gracia aumenta cuanta mas ostias mejor, y sobretodo por los comentarios que se inventan al vuelo los comentaristas (pq eso es pura improvisacion...XD).

Asi que nada a divertirse viendo a japoneses dandose ostias sin sentido alguno (los japoneses son la ostia hay q ver los programas que se hacen alli, humor amarillo es solo un pequeño ejemplo de lo zumbaos que estan estos tipos...XD)

3:22 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger