trellats i destrellats

Desorientada

martes, abril 25, 2006

Resulta que no és dilluns. És dimarts. I l'organització del dia és completament diferent...
Però ara ja és tard.
Moteros barbudos machorrongos, tunning, festeros 2007...
Alguna cosa no quadra.
I és tard.


Nota mental: necessite una llibreta per portar sempre damunt. D'avuí no pasa.

PD: Creativitat 0. Esperar.

2 destrellats

Hola!Ja que dius que no escric mai, doncs vaig a escriure. El que passa és que no se que dir al respecte d'aquest "post" o com collons es diga! En quatre línies ahs parlat de moltes coses i molt barrejades...
Be, objectiu complit!!! A l'altra ja escriure algo amb més de trellat!!!
Adeu, besets.

9:15 a. m.

 

Eeeei!!! Xéeee quin plaer!!!!
Jajaja! Estas boooig!! I jo indignada. En tres dies tinc 3 concerts, una mani, i un examen. Clar, algo he de renúnciar i com no, el que més m'apetia! El concert de Bajoquetaaaa:(
Jooooooooo!!
A vore si els podem portar a Montesa l'any que ve, eh?? Jiji!

M'alegra tindret per ací perla! I això: amb més TRELLAT!!!

Muuuuuuuuah!!!

11:23 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger