trellats i destrellats

Poca broma, Audrey!

viernes, abril 28, 2006

Una nit de fred, anys 50, Pantera Rosa i luxe.
























No és un joc.

4 destrellats

Quina meravella de foto!!!!!

M'encanten les pel·licules en blanc i negre dels anys 50, encara que ningú vulga vòre-les amb mi. Tan oscures, amb tanta intriga i sobretot amb pocs medis, on realment els actors són estreles de veres i no com els d'ara.

On estarà ara Audrey, Marlene, Catherine, Humprey i els altres?

9:03 p. m.

 

En realitat a mi em pareixen esgotadores. Una estona val, però molt cansen. Audrey m'agrada molt. Les seues pelis en color, no?

Jo crec que són artistes diferents. Millor o pitjor és difícil.

Ja estàs estudiant o què? MUAj

9:24 p. m.

 

Estudiant? Jo... Encara queda tot un mes... no?

Encara hi ha temps, a més la nostra carrera s'estudia fent les pràctiques o aixó diuen. Jo les faig per aixó quasi no tinc temps per a estudiar.

En els ratets hem de descansar bé per a estar en plena forma, no?

A més, per qué preocupar-se per una cosa que és inevitable?

10:30 p. m.

 

Bueno bueno, ya me callo!

12:08 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger