trellats i destrellats

Es el regreso del hijo del zombi Paco...

domingo, septiembre 10, 2006

Són els millors!! Els meus germans són els millors.
Anit me'n vaig de soparot amb ells a la nova casa de Vicent (que menudita!!!) i acabem tots en un concert de Siniestro Total ballant bojos (i borratxos alguns).

I la última que em vaig perdre, un sopar en la caseta d'uns cossins, acabaren tots vestits i borratxos a la piscina. Però amb carteres, sabates, i tot tipus de complement.

Menuda colla!
Tenir-los és una passada. Germans i amics, valen per a molt, i són mooolt divertits.
I inclouen cunyats i nebots fantàstics també. És molt especial per a mí comtar amb aquesta gentoleta, i avuí estic molt contenta!! Que no quede!!

6 destrellats

Estás mucho mejor así, donde va a parar ;)...

Creo haberte reconocido, pero cuesta.. :p

7:24 p. m.

 

Jajaja!!!! Me has reconocido?? Jiji!!
La hizo la morena del pelo largo con cara de...bueno de lo mismo que todos!!

9:25 p. m.

 

Ells son el tresor que buscaràs tota la vida... tenint-los al costat!! Disfruta amb ells!!

Jo no he conegut a ningú de la foto, peró em sembla mentida que siguis tan lletjota amb uns familiars tan guapetons!

un petonàs noia!

1:22 a. m.

 

Bueeeeeeeeeno, i torna-liiiiii!!!!
Fumanchú es una mujer con pelos en el entrecejo y en los sobaquillos!!!Ñá!
Ah! Y pelotillas entre los dedos de los pies!

2:24 p. m.

 

jajaaj!! m'acabes de descobrir!! feaaaaaa!!! jajajaj!!!

10:20 p. m.

 

¬¬

9:30 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger