trellats i destrellats

FELICITATS!!!!

miércoles, septiembre 20, 2006

5 destrellats

Mare meua.. qué Andy Warhol el pastiche!

Felicitats pel cumpleañeru!

11:35 p. m.

 

Hòstia!! Però quin xicon més guapo tú!!!! Jo-der i quants anys fa!!!??? Chè chè chè quina planta i quina cara més rebonica mareeeeeeeeeeee!!!!

n_n'

1:24 a. m.

 

Felicitats noi.

Disfruta amb Neil Peart a O Baterista ;-).

2:30 p. m.

 

felicitaaaats feo!! jajaajj!! jo crec per la mirada en deu complir 10 o 9 anyets com a molt!! jeje!

(i potser que la propera vegada que vingueu per aquestes latituds aviseu, si més no per veuren's les cares i fer unes rises!! eh! que no és cap bronca aixó!)

moltes pessigolles chès!!

10:30 p. m.

 

Hòstia, al principi no vaig entendre lo de Neil Peart xD Com que no m'havia donat anna els regals encara estava diguent: lo què?

Pedazo solo, si senyor :) I el concert sencer, vaja. L'únic que em falla és la veu de Geddy Lee... supose que al tocar i cantar a l'hora li és prou més difícil cantar com a l'estudi...

12:51 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger