trellats i destrellats

Estudiant...

sábado, enero 28, 2006

Taquicàrdia auricular: contaccions auriculars ectòpiques. Conducció A-V a ...tengo una vaca lecheraaaa, no es una vaca cualquieeera! Tuaa, lalaloo!!...etc
Sóc la única que ha d'estudiar així??
Bé, els punts suspensius es poden substituir per una veu electrònica que em ve de no molt lluny dient: obrim i enecen-me!! Et faré gaudir!!! ( Sí, ja ho sé Peter...però és el portàtil!!).

Així em sent jo



I ahí queda això...

5 destrellats

Miquel, això que m'has ensenyat...ja veus. L'adreça es http://etk.scener.org/stuff/topflash/ahhhhhhh.swf i jo copie el que em donares directament, però mai ix bé.

2:19 p. m.

 

Tio, això fes-t'ho mirar, eh??
Sense necessitat d'estudiar?? Malo :(
No sabia qui eres...com que hi ha algun Mac ja per ahi...Jaja!
Un beset moneta!!!! :oD

9:28 p. m.

 

Que ja sé què? Peter soc jo? M'has dit peter? Wo!

(ara només falta que peter siga un altre i jo la pota ficada en persona)

1:13 a. m.

 

Peter, peter...serà per peters en aquest món!!!! xD
Anem a vore, quan hi ha una broma fàcil, tot déu es gira esperant a que Peter la pronúncie orgullós, no?
Tinc problemes jo amb els vostres noms...entre el macmalalt, el mac i els peters miles...Jajaja!!

PD: a mi amb tants noms...em mareje! Jaja, però tens raó...mola molt més Pere Pomar...i sino que li pregunten a Clareta:oD

3:07 p. m.

 

"Anem a vore, quan hi ha una broma fàcil, tot déu es gira esperant a que Peter la pronúncie orgullós, no?"

Jajajajja val, aceptamos pulpo como aminal de poncañía.

3:34 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger