trellats i destrellats

Sant Joan

sábado, junio 24, 2006

Flipant!!! Ací ho tenim TOT!! Tot, tot, tot.
Ahir començant el meu cap de setmana sabàtic vaig anar a comprar regalets. Pasadeta pel centre friki de la Fnac, que ja crec que demanen que fins i tot els que atenen ho siguen un poc també. Un regalet també per a mi. Ja tinc el llibre de massatges de drenatje limfàtic!!! Quina meravella! I estic segura que per practicar tindré molts voluntaris, eh mare??

Res, per la niteta ens n'anarem al Saler a botar les 7 ones i demanar el desig!! M'encanta la platja! Encara que estava molt petada. Però s'està tan bée (excepte quan fa mooolta calor). I banyar-se els peuets. Mira, és una d'aquestes costums que m'agraden. Això sí. La gent és molt gorrina i ho deixen tot molt rebrut!

Val, val. El post l'escric en realitat amb altre motiu: acabe d'escoltar l'himne de València tres voltes seguides, i acaben de tirar un castell que dona just a la terrassa del meu quarto. El motiu, Sant Joan. Estos falleros...en tenen per a tot. Ara com som els més envejosos del món, doncs ací també fem fogueres a la ciutat!!!!!!!! Què fort!! Mai de la vida!!! Han plantat un mini-monument cassolà, carrers tallats fins i tot. Però qui els dona autorització a aquest col·lectiu taaaan privilegiat per tallar-nos la circulació a la ciutat!!!!!!!???? No entenc res!! Alé, doncs. Ja tenim Fogueres ací també. No anàvem a ser menys. Que som la capi, home!! Em rebentarà el cap com el torne a escoltar, proooooou!!!! Que es consumixca jaaaaaaa!!! Jajaja!!!!

Bé alacantins, jo fomentant aquesta ira natural contra nosaltres que ja teniu...:P

I ara arriba la temuda nit altra volta. Que mal!! Cada any un invent nou, i més bitxos que no em deixen dormir!!! No puc méees!! M'he adormit de matinada! Això si, per compensar desdejuni amb: nesquik, tostarica, chocos, chocapic, coca amb pinyonets de xocolata... A més, el dia ha sigut ben sabàtic. Tres sestes són suficients?? Jajajaj!!!

Vinga, passeu-ho bé genteta!!!

2 destrellats

Eh, eh, que de tot això només has desdijunat xocox i xocapic!!! Que lo se yo xDDD

Hòstia, amb lo de les fogueres als casals jo flipe també... que una cosa es celebrar la nit de San Juan, que es celebra a tota Esnyapa, però altra que tallen també els carrers ací a València. D'ací poc celebraran el torico i els San Fermins... Ara, no celebraran el Sant Jordi, que és català, no? xDDDDDDDD Putos falleros jajaja

11:36 p. m.

 

peter i anna... tants xocapics us estan afectant els sentits i els sentiments... amb lo maco que és SantJoan!!

1:17 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger