trellats i destrellats

Para presumir hay que sufrir

sábado, junio 10, 2006


Una granoteta d'uns 2 anyets tenia curiositat. Va decidir probar el masoquisme per primera volta arrancant-se els pendientes de les orelles. Adéu foradet!! Sagnava i plorava. Però el foradet acabà tancant-se amb el seu homònim, sense deixar ni tansols cicatriu.
Res havia pasat allí quan la granoteta començava a prendre conciència.
Però arribaren els 8 anys. Mare granota, veient pròxima la celebració de la Primera Comunió de granoteta, convení que caldria fer uns forats nous per tal de poder lluir unes noves i poderoses arracades. La granoteta, molt obedient, no posà cap problema. No sabia qué se li venia damunt.
Aprofitant el naixement d'altre membre de la família, anaren les 2 a fer-se uns forats ben xaxis.
Era un d'aquestos dies que l'hivern se'n vol anar i fa molta calor. La granoteta anava amb jersey de llana i coll alt. I un prejudici tal com "les pistoletes de fer forats són de jipis i donen SIDA" amenaçava les dues criatures.
Granotota sado-matrona, cruel i despiadada, agafà els pendientes d'or, de punta arrodonida, esterilitzats caserament i els tractà de clavar a pols i a pèl en l'orella de granoteta. Acció-reacció: dolor, vómits, mareig, síncop...
Una volta acabada la sessió, mare granota pren granoteta del braç i diu -"vine, vine a l'espill a vore't lo guapa que estás!! Però qué bonica, mare!!"- Però a ella li feia igual portar uns trastos penjant. Anaren juntes, i allí cara a l'espill mare digué eixa frase que mai oblidaria -"mira carinyo! Para presumir hay que sufrir! Ara ja estas ben guapa!"-

I qui cony volia presumir?? Potser açò faria de la granoteta l'adolescent menys presumida de totes, això sí, amb 6 o 7 forats més fets amb la pistola maligna en una farmàcia i sense dolor ni permís.

PD: Altres frases genials:
La cara es el espejo del alma--> o siga, que els lletjos a més són uns cabrons.
Te sentirás mejor si te ves mejor-->D'aquesta he de dir que en part es certa com ella sola. Els pacients que s'arreglen a l'hospital solen tenir una milloria visible (de salut).

PPD: Sana sana...

10 destrellats

¿Es la rana que sacaron de la bolsa esa de canónigos florette? :p

2:20 p. m.

 

Jo diria encara més; per presumir tens que "endezufrí"

Les arrecades están bé un rato, però como diu l´ altre refrany, aunque la mona se vista de seda, mona se queda.

Total, per què endezufí tant si ens quedarem igual de monos?

Granoteta, el següent dia del teu post de les tirites vaig sufrir, o endezufrí, un petit accident al dit índex. Justament, el necessari per poder clickejar per aquí i per allá i maracuyá. He estat canviant-me de la tirita del dit cada dia. A més, he canviat de pell, com les serps, morenasso total!, insolació total!

Y què estava dient?, ah si!, No als enduzufriments!

4:19 p. m.

 

sEr, que va! Esta tiene los ojos más rojo y saltones. Es como más sofisticada, no? :P

Burdon, i encara més!! La mona envejecerá!!!! Ñajahaha!!! I els forats de les arracades li arribaran fins els genolls!! Toooma!! Aleshores també patirà i no presumirà més...o sí. A la vejez...viruelas!!!

Déu meu, necessite un llibre de refranys!!! Son totals!

Millorat del ditet. Sóc molt solidària i tinc la ma dreta fotuda.

Besets als dos!

6:16 p. m.

 

No fotis Anna! Tampoc tens per què tenir la ma dreta fotuda per mi.. salvem a les balenes!, salvem a la Sarita Montiel!

Amb el dit dit dit, ara balla joan petiit.. el dit va bé, ja està quasi cicatrictzada la ferida.

Gràciees.. i a fer bondat amb aquesta ma. Que segur que es de tant saludar, com la reina. :P

1:28 p. m.

 

Xéee, ja m'has pillat!! Ahir vaig descobrir com se m'havia fotut. Allà vaig: grapant els blocs d'apunts que deixen a ultim hora els mestres!!!! Jo ahí a saco grapant, fins que em vaig fer una contractura!! Jajaja!!! Ésque sóc més cabonxa... però tinc un cunyat que m'ho arregla tot!!:oD

Viva la mayonesa a la Ricarda!!! XD

El pobre joan petit deu estar ben fotut tota la vida ballant... jeje

Saludillo Burdonet!

3:45 p. m.

 

Sí, doncs per a no presumir també cal sufrir, i sino digueu-m'ho a mi, que tinc una dona tot el dia cridant-me a l'orella:

"Tallat el monyooooooo, canviat les espardenyes, tira eixos pantalooooons"

Mare, calla ja onvre!!! ¬¬

7:58 p. m.

 

I dius que tu no presumixes?? Mira el teu nick!!
;P
T'encanta!! Jiji!!

10:09 p. m.

 

per a aqueta tindriem que posar la canço més coqueta del pop espanyol...

"sombra aquí y sombra allá, maquíllate, maquíllate"

A mi no m'agrada, eh.... Però m'ha vingut al cap.

Au! Apreteu en els examens que ja queda menys!

Pere, records...que ja fa molt que no ens veiem!

1:23 p. m.

 

Eh eh!! Que ara el post no va de cançons tuuu!!! :P
I bé, eixa cançó...jo si que la tinc XD, em dona molta risa. Em vaig fer un CD garrulo de veres (en tinc varios de fet). Cal tenir un poc de tot, segons l'estat d'ànim. Jeje!!!

Un beset Vicentet!! ;)
Demà en farem un més...

8:18 p. m.

 

Wó, hola Vicent! Sí que fa temps, sí, jeje. Res això s'apanya anant algun cap de setmana d'este estiu a Montesa , si la jefa consiente, claro :P

Si comencem sombra aquí, sombra allá... acabarem "como el gato de los Kiss" xDDD

12:17 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger