trellats i destrellats

Are you ready??

sábado, julio 01, 2006

No. Jo no estic preparada.
Ahir trobava açò per moltes avingudes:




Era València anit. Sabeu qué són, no??? Eixes cabinetes que poden salvar-te la vida en pleno concert si aconsegueixes desfer-te'n de la cua.
Pareixia una idea sensata, fins que veus que n'han posat taaaants, que ja no calen cadires per veure al papa. Directament tots asseguts als WC, amb la porta oberta serà suficient. No crec que càpiguen cadires si no els lleven! Jajaja!!
De fet, vaig pensar que per la disposició en que els havien posat, potser hi havia darrere algún d'aquestos artistes bojos, que fan coses curioses amb tota una ciutat i després fan fotos... L'estadi, folrat per totes bandes. Tota l'avinguda Aragó pleneta, i al principi hi ha una part, que estic segura que l'ha fet un escultor, perquè allò no pot ser aleatori.

...quàntes persones han de venir per vàter?...
Res, inentaré emigrar si no es fa massa llarg.

Si haguéreu vist com estava anit tot!!! Tela!!

12 destrellats

"El Papa se va a cagar"

11:07 p. m.

 

Bon titular pels diaris xavi-wan, jeje..

Che Anna, que encara agafareu fama de caganers els valencians! @_@

12:57 p. m.

 

Més fotos, per a que flipeu una mica més:
pat wc

The hills are alive!

És que és de bojos...de veres, a mi em preocupa!!

Quina colla de cagons van a venir???

Per cert Xavi, brutal!!! Jaaaaaajajaja!!! Més li val anar cagant en cada vàter ¬¬

Muaka!

3:57 p. m.

 

Que jo no és per res...però ja voreu quan premguen vida!! Perquè no dubte que ho faran, i com m'alegraré de no viure damunt d'un d'ells...

6:42 p. m.

 

Que bicicleterus que sortiu.. però, es poden utilitzar ja?, teniu per escollir!


El Paaaaapa (y el Richal) segur que portará el seu "trono" per si té aquestes necesitats fisiológiques (que no espirituals). Que a aquesta edat tota prevenció es poca.

12:51 a. m.

 

Que va, que va!! Si damunt ara a mi em venen ganes estaré al país del WC i no podré usar-los!!! Perquè no són per a mi! Són per als papa-itos.

Açò em recorda al capitol on Homer es mor de ganes quan van a Nova York :P

I també han posat un muntó de fontetes que surten de les eixides dels aspersors, deixant-nos veure que ilegalment reguem els nostres jardins amb aigua potable!!! :O

Alguna sorpreseta més sita Rita??

Burdon, jo no crec que el papa cague. A ell li treuran la merda amb un desembossador abans li entren ganes i es taque el immaculat vestit.

1:52 a. m.

 

jo venia a fer algun comentari pseudo-graciós de la teva ciutat, però crec que avui no és el millor dia.

petonàs i abraçada ben forta.

7:26 p. m.

 

uppss!! l'anònim d'abans sóc jo.

...pues lo dicho.

7:59 p. m.

 

Fumanchú... però és que a més no saps que anna i jo vivim cadascú baix de les dos parades entre les que ha sigut l'accident (ella a Plaça Espanya i jo a Jesús, on ha sigut)... menuda paranoia este matí, tot el món cridant per vore si estava be i jo conduint... i a més no sé encar si hi ha algú que conec afectat... una merda, chè :-/

9:31 p. m.

 

Yey ja m'ha dit miquel que no et va passar res l'altre dia, per lo del metro ...

M'alegre, ja ens veiem!

11:29 p. m.

 

Molts ànims Peter i Anna, i a tots el valencians.


Una abraçada.

12:24 a. m.

 

Bé Peter viurà baix de les estacions de metro, jo ho faig dalt, ben amunt.

Ha sigut una mica agobiant, perquè no paraven de passar ambulàncies una darrera d'altra. I quan no saps cert que és...acollona, la veritat. Jo ho tenia al costat de casa i no m'he acostat molt. Crec que em feia por. Després he pensat en oferir ajuda, quan ja he localitzat els meus, però la gent en aquestos casos pot entorpir molt i es millor que demanen que un excés d'ajuda torpe.

Fumanchú, no patisques. Demà ja podràs fer tota la broma que vulgues. Són coses que no s'obliden, però si has tingut la gran sort que a tota la teua gran família que viu al barri no li ha pasat res, tot continua. I hi haurà rises.
De fet, canal 9 no ha interromput la seua programació!! Flipant, com sempre.

Un dia algo ratllant. Esperem no tindre males notícies.

Uns besets i gràcies pel vostre calor!

1:36 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger