trellats i destrellats

Dimarts 13

martes, marzo 13, 2007

Per fí un dimarts 13 com toca!!
Avuí he d'estar orgullosa de ser dona...altra volta. A més quasi se'm desangra un pacient que ha fet que arribara tard al curro i em tiraren dues bronques les dues jefes pel mateix motiu.

Passe d'eixir esta vesprada!

4 destrellats

Jeje, enhorabona! :-P

Aprofita, que fins novembre no tornarà a haver un dimarts 13.

Ànim!

10:20 p. m.

 

això és com la lley de Murphy Anna, si penses que et sortirà algo malament, així serà. De guatemala a guatapeor.. menys mal que tens de temps fins al novembre com diu en Miquel, hehehe..

Yep, seguirem parlant, valer?
:)

12:46 a. m.

 

Hòstia, doncs jo el que vaig tindre fou dimecres 14 (prolongat al matí del dijous 15). I mira per on, sense ser un dia marcat com a mala sort, la hostia qué mal ha eixit.

Estes coses passen... i després passen de llarg 8-C|:*

9:12 a. m.

 

avui, dijous 15 de març (vaaale, passen uns minuts, ho se!) donem per finalitzats els mals rotllos i les bronques fins (esperem!!) una llarga temporada.

Ho dic jo, que per algo ha de servir complir anys aquest dia, bufar espelmes i tenir desitjos!!

... bueno, també he desitjat tenir melenes i tocar al grup d'en peter, però amb l'únic instrument que em defenso és rascant l'ampolla d'anís del Mono amb una cullera!! jej!!
ptons!

12:30 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger