trellats i destrellats

Escalfament global vs alarmisme ecologista...

martes, enero 31, 2006

"Ja estem en que la uela fuma...!!!"

Per descomptat jo parlaria d'escalfament global. Tots els anys igual. Batim rècords de temperatures cada any, o és la meva memòria altra volta? A mi em sona molt allò de: " no se recuerdan unas temperaturas tan bajas desde hace 40 años". Em sembla sentir-ho tots els anys, en estiu i en hivern... (Això sí, neu tan a prop...no en recorde jo, eh?)
I a més, quan més ens donen pitjor. Pequè damunt ens posem tots com a bojos ahi amb l'aire condicionat...
I bé...seria prou hipòcrita per la meua part, dir que estic disposada a renunciar a la meva calefacció, ràdio i portatil alhora...
Donar solució a aquestes coses no és facil.

12 destrellats

No s'enregistraven unes temperatures tan baixes des del 1956, any de naixement de mon pare, l'il·lustre Don Enrique Bataller i Eliseo (que siempre que puede se tira un peo, Palomino dixit)

No sé com està això de rebutjar a la calefacció... al meu cotxe fiques el tema com el fiques s'empanyen els cristals, així que...

1:18 a. m.

 

Jo no posse la calefacció

soy todo fuego

12:43 p. m.

 

Jaja! M'agrada això del Pamolino!!
És de veres lo del 56??...
Xavi...todo fuego? Pero todo todo?? Bé, doncs si t'apropes un poc...igual es desfan les estalactites que acostume a tenir als dits!! Que amb un colp sec correc el risc de quedar-me amputada!!
Avuí ja fa prou millor dia...ara tornarem als 20 graus, ja voràs!! I és que com diu Albert Plà...estamos en contra hasta de estar en contra! I no només perquè ens queixem de tot...sino perquè parlant de renúncies a comoditats...a més d'un anticonsumista m'agradaria vore a mi per un foradet;)

Què abstracte m'ha quedat açò xe!Clar, ix directament del forn que tinc damunt dels muscles...que ja està recremant.

3:23 p. m.

 

Vaya tela lo del tiempo, esto cada año que pasa se entiende menos, el otro dia salia de la biblioteca de la universidad a las 12:30 de la noche (hora a la cual no mola nada estar en la biblioteca...pero es lo q toca...XD), y mi coche tenia una capita de hielo en el cristal (cosa que nunca me habia pasado en el coche), y luego al dia siguiente estabamos a mas de 20º, como siga esto asi ya veremos que hacemos, pero parece ser que a la inmensa mayoria de la gente se la trae floja lo que pase en el futuro ( pensamiento bastante egoista por su parte) ...la cosa ira a peor. Repecto al tema de que los cristales del coche se empañan, es un problemas bastante cotidiando, y dificil de solucionar ( hay que inventar algo para eso que vendria de cojones....se aceptan sugerencias...entre todos apaliaremos este incomodo problema para todos...Xd)

11:53 p. m.

 

Ernesto!!! Gràcies per particpar!! Déu, com em costa respondre canviant idioma...jeje!
Ah! I gràcies perquè a més, ets el primer que escriu en castellà!
Finestretes de cotxes...jo esque com d'això no en tinc, quan puje als vostres em limite a disfrutar! I com a molt a obrir la finestra...el qual serà una putada sempre que faça eixe fred del qual parleu..en fi. Això que dius tu, que a cada uno le pica su culo, y que tota pedra fa paret!! Ho petarem tot!

12:04 a. m.

 

Per a evitar que s'empanye el vidre del cotxe pots restregar una queraïlla per tot el vidre. L'almidò absorvirà l'humitat, i per tant, no s'empanyara. ;-)

12:07 a. m.

 

Just el que porte jo sempre a la butxaca!!!!Quereguilles i una faca per tallar-les!!!XD
Miquel, ets el millor, jajaj!!

12:20 a. m.

 

Sí, però... la creïlla val refregar-la abans d'eixir amb el cotxe o s'ha de fer quan ja està empanyat... perquè el quadro del tio conduïnt mentre refrega una creïlla pel cristal ha de ser l'hòstia xD

3:30 p. m.

 

Eh, tres posts i 3 formes diferents d'escriure creïlla... evident la meua és la correcta xD.

3:40 p. m.

 

Aneu acíi busqueu la paraula queraïlla.

¬¬

3:46 p. m.

 

Quina colla de repelents!!! Apesta!
En lo que molava quereguillaaaaa, jajaja!
XD

3:53 p. m.

 

Mmmm...crec que açò està boig...he vist un parell de comentaris que apareixen i desapareixen segons em vaig connectant...
Això o pille rotllos greus ja!

Un dels posts fantasma ha sigut recuperat:

MacMalalt said...

No, ara seriosament... Si sou una d'aquestes persones que no desconecten la calefacció encara que el gos es tire per la finestra, no penseu que enraonar que potser podrieu fer alguna cosa al respecte de l'escalfament, però que així i tot no serviria de molt perquè sou els únics (i total, tampoc és plan de passar fred), aixó no vos fà diferents del típic burgés (i ho dic amb tota la intenció i mala llet) que passa l'hivern en mànega curta.

Sé que és un tópic, però o sou part de la solució, o sou part del problema. APAGUEU LA PUTA ESTUFA, COLLA DE MARMOTES!!!

He dit.

8:32 PM

8:54 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger