trellats i destrellats

Sense tu

viernes, marzo 24, 2006

Últimament he escoltat prous amics que comparteixen la crisi de l'estar sol. Sense parella, vull dir. No sé per on començar...
Ho escric per veure si aprenem a ser més pràctics. I conste que sóc una defensora acèrrima de l'amor.
"Muchas personas buscan pareja como medio para resolver sus problemas. Creen que una relación íntima los va a curar de sus angustias, de su aburrimiento, de su falta de sentido. Esperan que una pareja llene sus huecos. Eligen una pareja con estas espectativas, y terminan inevitablemente odiando a la persona que no le da lo que ella esperaba.
El consejo es: resolver tu vida sin esperar que nadie lo haga por ti.
[...]
La pareja es el encuentro, no la salvación:
yo contigo
tu conmigo
yo conmigo
tu contigo
nosotros con el mundo
[...]
La relación es suma. Por eso vale la PENA (el sufrimiento que provoca). Es valioso porque cuando lo atravesamos ya no somos los mismos. Hemos crecido, somos más conscientes, más plenos.
[...]
El enamoramiento es una locura gratuita y casi inevitable, técnicamente un cuadro de confusión delirante con exaltación maníaca.
Amar implica esfuerzo y conocimiento, un proyecto en común. Es menos pasional y más profundo.
[...]"

Per favor, els que estigueu mal, quedeu-se amb la primera part. Trobe molt important que no ens sentim amb aquesta necessitat. Per supost que és dificil, i més per a qui es defineix com a animal de parella. A tots ens agrada que ens "cuiden", però hauríem de saber fer-ho més nosaltres mateixos. Perquè sinò ja tenim un pretext per estar amb qualsevol persona. I és un poc trist, no?

Cal tenir en compte la natura de l'ésser humà de desitjar sempre el que no té. Qui té parella vol la llibertat de qui està sol. Qui està sol vol la companyia de qui té parella. Qui no té fills voldria veure creixer la seua família. Qui té fills vol la pau i independència de qui no els té. Etc.

Estar sol et permet moltes coses bones. Entre les millors, el fet de no tenir que donar explicació a ningú del que fas, organitzar el teu temps exclussivament com tu vols (dins del possible, clar) o la possibilitat de dedicar-lo a qui (o el que) tu vulgues.

No ens deixem vénçer per la propaganda (de la qual ja vaig parlar en SanValentín). Sempre ens ven alguna cosa millor, alguna cosa nova, alguna cosa que no tenim. Ens distreu, ens confon i ens fa pensar que el que tenim no és bó.

No al : SIN TÍ NO SOY NADA!!!!!!! Perquè sense tu ho sóc tot. SÓC JO. I res més.

PD: És una etapa més. Sent posar-me pesada amb açò, però insistisc. Em sent atacada, cada dia. I crec que parle en nom de molts. Només tracte d'eliminar aqueixa conducta tan autodestructiva que tenim, potser demà diga coses diferents. Pero de moment als que estem sols: l'individualisme és una opció fàcil i cómoda. Disfruteu-la i no patiu, la predreu...

11 destrellats

Estic amb tu


JO SOC

11:42 p. m.

 

Bienn!! Jiji!! Ahi estem Xavi! Tu sempre tan sintètic. Més precís impossible!

PD: Sssshh!!! Hay topos en el blog que están mirando y no escriben...golfas!
¬¬
¬¬
¬¬

Muax!!!

3:19 a. m.

 

Jajjjajjajaja. Ma q ets... Estic amb tu, per supost. Fixat en mi sino. Val q a mi m'agradaria tindre parella, mes q res quan la major part dels teus amics la tenen i tu ets com una especie de "bicho raro". Però m'han donat la beca a Canterbury per a un any i si no fora perque estic sola no podria anarme'n!!! Aixina q per ara estic be com estic i no necesite ningú mes.

Un beset!!!

P.D.: països catalans per a ells però q ens deixen als valencians en pau!!! Jajajaja. Deuuuu.

11:19 a. m.

 

Jeje, val. Enhorabona per la beca!! Diuen que això és una de les oportunitats de la vida, així que aprofita-la. Jo ja he parlat d'açò alguna volta. He llegit al teu blog que tenies intenció d'anar acompanyada. Era un gran risc pensar en això...però ànim, estic segura que t'agradarà. No conec cap erasmus arrepentit.

Val, la PD no sé a què ve. Crec que no he parlat de res d'això en aquest post. Potser si en altres, però no en este. I no ho he fet perquè és un tema que tinc massa discutit i que mai arriba enlloc. Així que només et suggeriré que escrigues al google: Païssos Catalans. La segona adreça és un mapa. I en totes les demés també n'ix algun. Observa. Va a resultar que som tan catalans com tots els altres. ;-)

PD: No t'estic negant cap discussió. Aquestes són les coses perfectes per que cadascú exprese el que pensa. Uns modificaran el seu punt de vista i altres reafirmaran la seua llunyania d'aquest. Em possicione al segon lloc, esperant altre argument. O no.

Un bes xica! Sort (que ja la has tingut)!

1:38 p. m.

 

Jejjee. Anava pel comentari al blog del outsider. No se, no era pla de fer una especie de chat al seu blog. I en certa manera pense igual q tu, però és un tema q tinc tant discutit amb gent i amics i tot q... En fi...

I gràcies!!! Deu t'escolte i siga de veres q disfrutaré de la beca. Deu q nervis!!!

Besets!!!!

2:19 p. m.

 

Sí, havia deduit que era un trasvassament del tema. Encara que no crec que li importe que li donem tanta "vidilla" al seu blog. A mí m'encanta.

La disfrutaraaas, voraaas. Però els nervis que has de pasar abans, crec que no te'ls lleva ni déu...:S Però no són nervis roïns. És la emoció del canvi!! :D

Una volta més, un abraç i gràcies per participar perla! :**

2:40 p. m.

 

¿Me deberían pitar los oídos?

Me ha encantado tu post, de verdad. ¿Tantas cosas buenas hay en estar sólo?

Supongo que sólo es pensarlo, todo en esta vida tiene su lado bueno, estar sólo y en pareja.

Tendré que disfrutar de mi 'libertad' en estos momentos... Haber si aprendo a no dejarme vencer...

Eso del tiempo libre está muy bien, me lo puedo organizar para cabrearme con los de Bitácoras y cosas así. Es como si tuviera una novia cansina, me sabe mal dejarla.

Bueno que me enrollo. La soledad es un estado que te permite conocerte mejor y ver tus propias capacidades.

Un beso!

P.D.: Parece que me quedo sin blog...

11:44 p. m.

 

El problema està quan penses que estant amb algú no pots estar sol...

Aquestes coses pasen, si puguerem controlar els nostres sentiments conforme a allò que el cap ens diu...

1:44 a. m.

 

Bonicooos!!:D
Outsider! Que si deurien pitar-te? Si el que no sé és com no t'han rebentat! Jeje, no puc evitar sempre que escolte eixa expresió pensar en Homer utilitzant un bastonet-(an)torxa per verure's l'orella per dintre! XD XD

M'alegra molt molt que t'agrade el post, entre altres coses perquè sí que eres un dels principals destinataris. Ben fet. :****
I per demostrar que sols podem fer coses genials, contaré que avuí me n'he anat sola al riu i ha sigut genial. Quan estàs menys centrat en UNA persona gaudixes molt més dels detalls. M'ha encantat veure als que fan malabars, els que intenten caminar amb zancos, els que patinen, els que lligen, els que toquen un instrument, els que passetjen...i tot a l'aire lliure, en un dia fabulós, i com no, el paseig en bici que tant m'agrada. Un èxit. Un èxit de dominguera que probablement demà compartisca amb els topos!

Peter: Sí, és un problema freqüent confondre sol-acompanyat amb la presència física d'un cos.
I del control mental dels sentiments...es suposa que és una de les coses que ens fa racionals. Jo ho aconseguia fa temps...però he perdut eixa gran habilitat amb el temps. I no m'importa, perquè m'agrada taaant lo racional com lo passional.

PD per a Peret: T'estic esperant dos posts baix. Que encara que ho penses no els done per passats...no et vas a lliurar (o si) :****

4:22 a. m.

 

Juas, ¿seré yo el topo? :). No creo, salvo que la unica que vez que entré previa a esta la detectaras :p. Esto, Hola :)

Mi teoría es que no hay amor mas profundo que a uno mismo, ¿quien te puede conocer mas, no?

Quizás sea algo egocéntrico, o me haya hecho tan independiente que todo yo soy capaz de aportarme lo que necesito, o la informatica que nos acaba dejando a todos tocados. No pue sEr.

Saludos!

12:30 a. m.

 

Jajaja!! sEr!! Jaja! M'encanta que escrigues! Especialment el teu última paràgraf! Genial!
Qui va a voler-te més que tu mateix? Bona pregunta. El problema és que hi ha gent que no s'estima prou. I si tu no t'estimes qui va a fer-ho? Si no t'estimes dones una imatge diferent, més pesimista. És difícil que algú crega que pots oferir alguna cosa que tens amagada perquè no creus tenir res bó que exhibir. No sé si m'explique.
"Tan independiente que todo yo soy capaz de aportarme lo que necesito". Viva tu! És just el que busque per a mi, sense moltes distraccions. Gràcies. Una molt bona aportació. N'espere més iguals ;o)

PD: Benvingut al blog!!"No puede sEr" XD XD
Un bes gran!! :oD

1:17 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger