trellats i destrellats

Regaliiitoos!!

sábado, marzo 04, 2006



Havia perdut la bufanda!!
Viva los regalitoooos!!!! :oD



8 destrellats

Que xula la foto! T'estas fent un geni del Photoshop..:-)

9:40 p. m.

 

Sí, això diu Xavi. Però de majos està el món ple. No pretenc dedicar-me açò. Ho faig com a passatemps. A voltes em fa gràcia el que faig i altres no. Altres em costa moolt saber què és el que vull fer amb eixa imatge. Però per a ser autoaprenentatge trobe que no està gens mal.

Opinions tantes com culs. Però hi ha a qui li agrada i agreisc que m'ho facen saber. Com tuu :o) Gracietes una volta més perla!! MUAAAH!

10:21 p. m.

 

Ei jo no he dit res! SEMPRE MALINTERPRETANTME!

http://static.flickr.com/6/74763135_be6c2d7231.jpg

Un altra foto del rollo
guapisima

12:00 a. m.

 

La foto del rotllo guapíssima és la de l'enllaç? Perquè espere que no m'estigues fent la pilota ara...
Jajaja!!! Bobooo, no penses que em lleva la son!!

Un bes golfo!!! Jiji XD

PD: Minijapos...jajaj!!!

12:14 a. m.

 

Lo de guapisima era per a tu, boba jaja

La foto tb esta molt guay

3:24 p. m.

 

:o)

8:44 p. m.

 

Holaaa!!!!

Com estàs?? Bé, tu no em coneixes o tal volta si, depen de si m'has llegit al blog del outsider, jejeje. Se q serà un poc extrany q t'escriga per al q vaig a fer, però m'he adonat de q tens el mateix servidor del blog q jo, nomes q jo me l'acabe de crear i com q encara no tinc ni idea. Si em pugueres tirar una maneta...

És saber xq dimonis no es pot ficar les "mayúscules" al títol del blog. Per exemple.

Un bes i disfruta de les Falles!!!

9:53 p. m.

 

Jajaja! Eh Shikitita!!! Jo encantanda!! I benvinguda al blog!!! Sí que sé algo qui ets, perquè la meua vena maruja m'ha portat fins i tot al teu fotolog. Que pinta maja!! Jiji!

Val, però a canvi voldria saber el teu nom!!;)

Bé i humiltat davant de tot. Com veus el meu blog només té uns mesets, així que no estic segura de poder fer molt per tu. Però dins el que puga estaré encantada.

Val, allò de les majúscules no tinc ni idea, perquè a la barra del costat també ho canvia automaticament. Tampoc ho he intentat massa...

Disfrutar de les falles...dins el que cap... XD

Un beset bonica!!! M'alegra que escrigues.

9:34 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger