trellats i destrellats

Bien pagá

lunes, mayo 15, 2006

Altra bogeria sense massa sentit. Ja tardava...

8 destrellats

Jajajajjajajajaja!!! Està xulo jejeje!! Podríeu fer tu i lucia una exposició de las obras de "The Giro sisters", no? :P

Qué boniques les fotos de les floretes, qui te les ha fet? :O

10:33 p. m.

 

Ui si! Pos no em queda a mi per fer algo tan molongo com lo de Luci. Té un blog en procés a la llarga, quan pose cosetes les publicitaré orgullosa.
Però els Giro no acabem ahí. Vicent escriu contes, Pare feia foto-muntatges no digitals (analògics?), Marga pinta i fa quadres, socarrats...etc. Cadascú ho treu per un lloc...i jo fins fa no res, creia ser creativa0. Potser tinc molt més del que pense que agrair al blog.

Boniqueeees, eh??? Mira que m'agraden les fotos, xé!!!

Muah!!

PD: Entre les influències artístiques entres tu, eh? Vull aprendren méeees!!!

PPD: Miquel, la gent comença a fer amb mi també allò de demanar-me tot el que refereixca un pc...i això que jo no sé RES!!!!!:S

10:47 p. m.

 

JUAS

11:04 p. m.

 

Ai, però no pots pretendre fer videos, tindre un bloc súper modern i penjar coses xules i que després la gent no pense que controles d'aparatets, jeje. Tu remet-me'ls a mi i jo els atenc encantats de la vida amb la corresponent remuneració :-P.

Per cert, molt xulo el video, li has trobat sentit a les 50 fotos de Maria...xDD

11:18 p. m.

 

Súper modern...¬¬
Qui em demana els favors no visita el blog, i si ho ha fet, no entén de què va. Te'ls remetria encantada. Viu més prop home!!!

Si jo tinguera una càmera que fa eixes coses...patirieu més... Algún dia caurà una camera de video! De merda, com tot, però caurà! En comparació a les de fotos, només sen van 100 pavos. Si demà porte solt...jeje!

La veritat és que en la quantitat de fotos que féren ells, hi ha molt per fer. Podria fer un "llarg". Però supose que les han fetes per fer ells algo...SUPOSE.

Uns besets!!:D

PD: Visca bocaseca!!!!!

11:25 p. m.

 

muy buena la idea, el montaje falla un poco pero el diseño y las letras molan un montón.

Es muy simpático y tiene tuseello que lo hace inconfundible, no solo por las muletillas si no por todo, a los que te conocemos nos mete en un rollo como si nos lo estuvieses contando en persona, y esa es una personalidad que muchos cineastas (de verdad)tardan en encontrar. Fel·licitats

8:15 p. m.

 

La artista de los puntos suspensivos es una personita sensible a la belleza que conoce lo que es una experiencia estética, y hace muchas fotos porque en verdad no sabe como van a quedar, pero nadie aprende sin experimentar!!!!!!!!!

Cuando sea conocida diré que no os conozco, no os preoccupeis

Y os quedareis sin canapiés los dias de innauguraciones!!

8:21 p. m.

 

Eh però que boba!! Perquè ens castigues!!!?? Joliiiin!!! A més, no m'has pasat les fotos que em digueres ¬¬ Mala!! Vull vore cosetes!!! Vaaaa!!

Jeje, que bonica!! Gracietes!! :oD

M'alegra! I tens rao, jiji! Per cert, eixe "jijiji" que vos té fins el cul ahí, jiajia!!:P

Un beseeeet!!!

9:26 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger