trellats i destrellats

Runa i altres

martes, julio 04, 2006

No parlaré d'ahir, parlaré d'avuí, que encara no he sortit de casa.
Un any més, en acabar els exàmens, he fet neteja. Encara estic fent-la, hi ha molt que netejar. Però els calaixos... jeje. Són el pitjor de netejar. Sóc algo gorrina jo, ho aguarde tot. I clar, quan em pose a ordenar tarde el doble perquè trobe molts records.
Només he fet dos calaixos, els més curts, i ja he trobat:
Una foto de Toni i Anneta de nanos, una de les personetes que tant m'alegren de menudetes, una de Luci amb Adonis prenent el sol de Decembre, una postaleta d'un museu curiós del viatge a Andorra amb el Centre Excursionista de Montesa, amb Miquel, mil i un escrits excessivament personals de moments molt intensos, dotze bolis que no funcionen, 31 llapis de colors als quals he tret punta i altres tantes xorrades.
En breus hauré de pasar a la calaixera dels paperets. Ahí si que estan tots (o molts d'ells) els bitllets de tren a Alacant o a Montesa, agendes de fa anys, on tinc apuntades parides memorables i moltes moñades d'adolescent, alguns diplomes, els horaris de l'ultima volta que vaig treballar al telepizza apuntats als triangles de cartró, tones de pols, i caca per un tubo. Em farà llàstima, però estic disposada a desfer-me'n de moolts d'ells (o ordenar-los només, això dependrà de lo farta que acabe) per:
a) no tenen trellat
b) no els utilitze mai, ni els faig cas, per tant són inútils
c) cal deixar lloc per a futurs records o al final ací no cabrà res

Sempre queda l'opció de portar-ho tot a Montesa i tenir allí una cambra on acumular trastos inútils, però eixa la reserve per als apunts d'anys i anys passats...tal volta més útils.

Supose que aquestes cosetes les feu tots...en fi...altra reflexió annal.

9 destrellats

Com es nota eixe escanner nou, eh??? jajaja!! Sí, jo d'aci poc supose que hauré de fer el mateix... sempre acabe reciclant tones de paper que vaig acumulant inútilment. Fa poc ma mare ha fet la netejada oficial de pols aixi que també em tocara netejar calaixos i estanteries... a saber qué ix d'ahi :P

4:26 p. m.

 

Alaaa, no sabia que tenies un escàner! Quin morro! Tens més trastos informàtics que jo!Jeje.

Que boniques les fotos (encara que ja les havia vist :-). Jo l'altre dia també vaig estar mirant-ne. Quants records.

Un beset!

4:40 p. m.

 

Jia jia jia!! Has vist Miquel?? És el meu patrimoni, les meues propietats electròniques de mega-pija del todo a cien. El escanner, 15 pavos. Jajajaj!!! Jo ho tinc tot, de merda, però tot. :P

Records a patades i teus la meitat, caram, tu també els tens en propietat.

Res, Pere, el teu quarto no està ni la meitat de gorrino que el meu. A més, a més quarto, més ronya. Jo guanye;)

Estic vacilona hui, eh?? XD

Un beset ben graaaan als dos bonicos!!!!:D

PD: Vacasiones de verano para ti, vacasiones de verano para miii!!

4:56 p. m.

 

Jo no tinc escaner, vull 1 per a mi!!!

6:21 p. m.

 

jajaj! la foto dels tres caparrons a la sorra és genial! i què feieu si us picava el nas? jajajaj!

doncs jo m'afegeixo al club de coleccionistes de records amb cap utilitat però amb incalculable valor sentimental!

No hi ha viatge o sortida que fagi i que no torni sense cap dels típics souvenirs, però aixó sí, carregat de paperets, bitllets, targetes, tovallons, posavasos i demés coses inútils.
Ara, el premi de la col·lecció se l'enduen els centenars de trocets de paper amb telèfons i adreces apuntades, la majoria no recordo ni de qui son. Qualsevol dia d'aquests em poso a trucar compulsivament a tots els números i surto de dubtes.

Però a mi em falta valor per llençar tot aixó, sempre acabo trobant un nou calaix per anar-lo omplint dels trocets de la meva vida. :)

7:33 p. m.

 

Jo normalmenet torne amb la cartera plena de billets de bus, tickets de museus (si vaig) i llocs visitats... i segons faig viatges van acumulant-se fins que un dia la tinc tota plena. Em farte i faig neteja de tot allò que o no recorde d'on ve, o no m'interesa. Es salven poques coses, però hi han unes que segur que es queden: les entrades de cine.

9:23 a. m.

 

Pere, la tinta de les entrades de cine és fotosensible. No et duraran molt.
Açò ja ho hem parlat, no??

sEr, apunta: PC CITY.

Fumanchú, això dels telèfons pot ser interesant, vaja!
Jo aquesta nit men vaig altra volta a la platja uns dies a soterrar-me amb elles. Si es deixen...que no sé jo...adolescentes ardientes!!

D'insolació en insolació. Tot siga per fugir del papa :P (i perquè per descomptat, ara no tinc feina. Com els exàmens ja han acabat...)Ainz!!

Miquel, digues-nos la teua opinió dels vateeeers, ara que tu també els has gaudit!!!XD

MUAAAAH

2:48 p. m.

 

Doncs m'agradaria que tots els peregrins cagaren alhora, i estiraren de la cadena alhora. Que la merda rebentara les tuberies i començara a xorrar. Aleshores això de que la trobada esta és una merda ja no seria una metàfora...xD

Per cert, llegiu aquesta carta que ha publicat un retor valencià.

Realment és retor??

Poseso ;-)

10:41 p. m.

 

Caram, que canya l'escrit, no?? Està molt molt bé, vaja que sí!

Respecte als vàters, com a ciutadà m'agradaria saber de la seua història. Si han sigut oberts i utilitzats tots...o si és cert que han posat unes canyeries improvisades (ja que és de veres, que netejar-los tots cada estona...va a ser que no).

Al final he fugit com una jefa ;) I torne amb marca de banyador! Tooooooma!!! (Encara allunyada de cap tipus de "moreno").

8:22 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger