trellats i destrellats

...

viernes, abril 06, 2007

I què sabré jo!! No sé que fer amb vostés, estimats lectorets. Absentar-me tampoc és del tot just. O sí.
Es divendres, 23:15. Són vacances. I díes de reunió familiar. No estic ni amb els amics, ni amb els germans. Ni amb ningú.
Tampoc estic a ma casa. Un lloc familiar.
No em trobe del tot bé. Tinc un joquesé que què sé jo! I tot el que escolte són unes rialles de fons i els trons. Ditxosos trons i plutjetes, que ens tenen així ja setmanes i setmanes.

I rumiant.
L'entramat d'una vida, tan complexe i fràgil. Tot és mentida (o massa vertader). Unes mentides les creiem, i altres sabent-les incertes decidim negar-les.
I finalment ets buit. I poca cosa té sentit. De què et val fer coses per sentir-te buit? De què val tenir una casa, un treball, o esforçar-te per acabar uns estudis? Si al final ets buit, i les rialles sols s'escolten a través d'una paret.

No vaig triar l'art, perquè és un món molt subjectiu i dur. No vaig triar els nombres, perquè m'esgoten i em confonen. Tampoc les lletres, perquè com veieu, no se'm dona gaire bé. Vaig triar la gent com a motiu per fer les coses. I la gent em resulta afilada i punxeguda. Desconcertant.
Què pasa quan et sents tan sol, i saps que poc es pot fer? Quan et sents així, i has de fer com que no pasa res. I quan saber que estant així no vas a millorar res.

I ara què?

Doncs que ja ho tenim. Evidentment avuí tinc un dia trist. Altre.

8 destrellats

Jop :( Y yo que he llegado a mi casa dicharachero y con el orgullo friki por las nubes.. ayyyss.. no puede sEr!!

Para mi, justo es que escribas cuando tengas algo que decir o que contar, simplemente. Ya sea cada dia, cada semana, o una vez al año, que no hace daño :P. Aunque si se prolonga mas de lo habitual es que algo pasa, como nos cuentas.

Bah, yo creo que como siempre es cuestión de unos dias, o del tiempo que tb está gris. O me he deteriorado tanto que me he hecho simple, o se te alegrarán los dias mas tarde o mas temprano. A mi hasta "los numeros" con lo que trabajo, me agotan y me agobian muchas veces, pero igual que un día, o una semana me agobian, otras me dan satisfacciones. De momento como me dan dinerillo no me quejo ;).

El dinero, que asqueroso y que bonito es a la vez xDD

salu2!

1:29 a. m.

 

Eh!! Eh eh eh eh-eh-eh-eh!!!!

Que jo també conte, eh? Que jo estic, eh?? A menos plorar!! Ja saps, els animitos i els mimitos tels done en persona, però per ací... tambéeeee!!

Açò passarà, ja voràs, que estaràs bé i jo ho voré ^_^

11:09 a. m.

 

Estic amb el friki-sEr i amb en Peter sado-masoquista (Déu ni do quina colla)Tot passa, i aquí estarem pero veure-ho, uns més aprop que altres, pero tots ho veurem i ens alegrarem. :)

Per cert, què se n´ha fet del Outsider? No em carrega el seu bloc. :-/

2:40 a. m.

 

Pues Outsider decidió borrar su blog por un tio que le molestaba de vez en cuando metiendose con el. No me parece suficiente pero lo decidió así. Una pena.

11:12 a. m.

 

Vaya :(

Pero eso depende sEr, si el tipo realmente le conocía e iba jodiendo por detrás (con perdón) si que podía ser realmente molesto. Ahora bien, si es un tipo que ha aparecido de la nada, y se hubiera emperrado en joder, entonces no sería una razón suficiente, pero claro, joder siempre jode un poco... espero que esté bien. Dale recuerdos de mi parte cuando lo veas, que en parte gracias a él os conocí a tí y la Anneto, y ya de rebote al Peter mil y una caras, jeje..

Pues eso :)

11:55 p. m.

 

Estem bonicos! I Outsider, el que ha fet és desapareixer en combat! Perquè també ha deixat de comentar. I gràcies a ell ens coneguem un poc tots per ací. I gràcies a Miquel.

Val, i gracietes, en general. Per fer-me saber que esteu. Va, posem-nos ñoños, que mola...unaaa abraçaadaaaa, jajajajaj!

Evidentment les coses van solucionant-se poc a poc, però és una llàstima que calga un rastre o cicatriu.

De la presa de solucions...ja vos contaré l'aventura!! Si sobrevisc, jaja!!

A poc a poc estic animant-me per a les festetes de Montesaaaaaaa

8:50 p. m.

 

reunió de nyonyos i no m'aviseu?? ¿nos abrazamos... y nos intercambiamos las camisetas? jajaj!!

vinga noia, que la tempesta sempre amaina!! (t'ho diu un afilat i punxagut! hum!!)

11:48 p. m.

 

Oeoeoeoe!! Festaaa!! Fora els mals rotllos i les penes, que ens esperen dies d'amistats, rises i desparrame.

I recorda que el mateix terra que et fa caure t'ajuda després a aixecar-te (proverbi tàntric).

^_^

12:12 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger