trellats i destrellats

CAMPUS PARTY!!!!

martes, julio 25, 2006

Val, el primer que he de fer és demanar-vos un cable. La meua feina ací és recaptar nous adeptes a mi pasado (una web de contactes o algo així), amb una mena de nou blog. De fet, supose que som un reclam un poc artificial i tal.
Aquestos díes vaig a fer moltes coses en eixe blog, per si voleu fer-li una ulladeta, que faré alguna coseta divertida (i que supose que després transportaré ací). Estaré molt connectada i camuflada entre els campistes...jeje!!

Val, resulta que heu d'enregistrar-vos en Mi Pasado com a amics meus, i votar el meu blog!!! Voteu i correu la veu. Em feu un favor de bades. Gràcies anticipades!! I passeu-vos que igual hi ha algo xulo i tot!! Jeje!!!

Salutacions!!!

14 destrellats

nono, ya estas como amigo, esque hoy es el primer dia!! Teneis hasta el viernes!! Y es un concurso, asi que quiero mil votos porfiii!!! Votad!!! Hay que votad!!! Jajajajaja!!!

12:06 p. m.

 

Jajaja, oye, muchissimas gracias. No claro, como son pocos dias va a ser a post cada hora, jajaja!!!! Que risa!!

GRaaaaaaaaaacias1111

(me lo tomo todo a la tremenda, no?)

12:48 p. m.

 

Vale, en realidad creo que necesito qe me agregueis como amigos, o algo, esto es un mareo, jeje!!!

no se yo si se registrara mucha gente...hummmm

2:35 p. m.

 

Yo varies vegades pots estar segura... el premi es teu!!:D

3:19 p. m.

 

Yo mil veces por lo menos ;).. voy a ello :p

4:51 p. m.

 

Ja me he enregistrat, em sembla que ho he fet ver per votar, però que poc em mola aquests inventooss.. m´agradaria saber si el premi que hi ha en joc val la pena per tanta superficialitat :s

Per altre banda, surts monísima de la muerte a la foto del teu perfil. Això no si val, utilitzes artimanyes cutxurrumbais de guais!

En fi, que venía de passada..sort!

10:18 p. m.

 

Burdon, la cosa està així: les artimañes no les he fet jo. Les han fet les de l'organització i jo pensava que em perjudicaríen, ja que sóc la unica xica a la que no se li identifica bé. Però resulta que eixa maniobra ha resultat possitiva, ja que sembla que als de la campus (90% homes) no els interesa reconeixerns.

Superficials, per descomtadíssim. Ho crec massa evident comper teni qque justificar-me. O diguem sinò perquè no agafat un informàtic per este treball...tots ho sabem. I la veritat és que ens han fet una quantitat de videos i fotos acollonants. Demà mateix ja sens veu en pilotes per tot arreu.
Pero admet que mho estic pasant genial, que la campus mola moltíssim, la gent es molt divertida...i que la megua jugada ja esta guanyada: volia anar pel morro, i no només vaig, sinò que damunt em paguen. Res a perdre.

El premi...sóc molt competitiva. Ho sent, xo si faig un treball m'agrada fer-lo el millor possible. I fare el que estiga en les meues mans per ser la millor (que no impplique excessiva prostitucio moral, si cap). Crec donaran un ipòd nano a la guanyadora. I he de dir, que les altres xiques són mil voltes més guapes que jo...però mira. Vosaltres esteu moralment obligats a votar per mi (noooo???), i a les demés...mireu-les tant com vulgau, i llegiu el seu blog tot el que us valga la pena!


PD: Moltíssimes gràcies per la colaboració genteta!! :D
(Si guanye hauré de repartir entre tots???)

12:15 a. m.

 

No, només amb mi que crec que al final et donare la mitat dels teus vots!! :P jajajaj bonica!! ja saps que no, és tot per a tu!! ^_^

3:37 a. m.

 

Apa, quina pedasso d´explicació que has fet. Que molt bé!! solament era un observació, que no tot habia de ser floretes per l´Anna! Però tal i com expliques, INTERESA (com el títol del últim programa de la Campos, juas juas)

M´alegro que t´ho estiguis passant genial. :-)


Pd: Ja puc entrar a Trellats i Destrellats desde el meu ordinador!!, yeah!

9:35 p. m.

 

aaah no!, el meu ordinador seguir boig, pero anem avançant!

ta luegor!

9:39 p. m.

 

Si es hasta el viernes, lo siento mucho pero he llegado tarde. Lo acabo de leer, pero parece que sEr te ha hecho supervotación masiva. Por cierto ¿ahora tengo que leerte en los dos blogs?

Me parece que me he perdido un poco, o es eso o mi única neurona se ha ido de vacaciones, de nuevo, a las partes pudentas.

¿Es la búsqueda de la hombría de la comunidad friki o algo más raro?. Aunque si eres la única chica seguro que ganas por mayoría, salvo por el sector G.

Perdón por el comentario, pero hoy estoy algo cansado y un poco de vuelta.

Espero que te lleves el IPod y que yo recupere la neurona o reestablezca los servicios mínimos.

Suerte!

12:46 a. m.

 

Perdona que me repita. La foto del perfil de Mi Pasado ese... ¿?... muchos amigos, ¿no?

Parecida al videoclip de Moi Lolita, y no te lo tomes a mal, porque yo soy menos indicado para hablar.

Mejor me voy a dormir. Por cierto prefierola foto de este perfil, el de blogger, sobre todo si pusiera en el otro brazo 'trellat'.

Bóna nit!

12:52 a. m.

 

¿Mmm, he oido algo de sEr? :p

Pues, intenté hacerlo el día que me pasé por el blog, lo de votar mil veces, pero solo puedo votar 1 vez con el mismo usuario, es una pena ;).. Así que 1 por post, y así hubiera sido en todos los que hubiera puesto la jefa ;)..

Ya lo mencionaron toda la panda esta un poco mas arriba, excepto yo, todos los que entraron en ese blog eran unos frikis salidorros.. bueno, si yo tb!! xDD

PD: Jefa, no me quedó claro como quedaste al final..

5:45 a. m.

 

Jia jia!!! Ya se ha acabado y aun no lo habeis entendido. Jajajaj!! Lo que había que hacer era registrar-se como amigo!!! No votar, pero gracias de todos modos. Esto es un poco absurdo. Creo que los de marketing no tenían mucha idea...mira que hacer un concurso en la Campus Party y llamarle así...joder, parece mentira que no sepan qué tipo de personas van allí!

He quedado...ganadora del ipooood!!!! Más bonito...es negro!!! Y precioso!!!!

La cosa está en que era un blog para la promoción. La foto la pusieron ellas, yo jamás pondría una foto así para identificarme, entre otras cosas porque no se me ve la cara! El blog ese...no me dejaban escribir mucho, así que hice deprisa y corriendo lo que pude. Además tenía temática restringida a dos temas, y eso limita mucho. Así que me quedo con este hasta que se depure el otro el otro de pervertidos por lo menos...jajaj!!!!

En breves un gran post recopilatorio...esta tarde me pasaré por allí para NO TRABAJAR!!! SISISI!!!

Y repito, mil gracias a todos, de veras. Todo cable era poco!

2:37 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger