trellats i destrellats

Nord i Sud 1

domingo, julio 09, 2006

Només un parell de cosetes per qui tinga ara taaant de temps com jo.Una cançó que m'agrada molt (no sols del rock viu l'home)...


Air- You make it easy:





Hi ha personetes capaçes de fer sentir que tot té una gran lleugeresa. M'agrada la lleugeresa. I m'agrada la cançó.

I vés per on, l'altra cançó que deixaré és tot el contrari. És realtment pesada i mooolt canyera. Espere que vos agrade perquè a mi em pareixen genials. Els utilitzen de vegades en anuncis, potser vos sonen.
Fanfare Ciocarlia- Manea Cu Voca

Diferents i genials, cadascuna representant una cultura.

No paseu calor!!

13 destrellats

:D

4:02 p. m.

 

Creo que prefiero la del Norte (¿es la primera?). Muy relajante, la he escuchado y he tenido que ir corriendo al W.C., lo mismo me pasó en un hotel que tenía un riachuelo y la ventana daba a él y con el ruidito de la naturaleza se despierta la 'otra' naturaleza, jejeje, que escatológico.

Bueno pues eso, me ha gustado la primera mucha y la segunda una risión!

8:00 p. m.

 

Pere, m'encanta només un somriure! :oD El compartisc!!

Outsider, sisi, es la primera! Ese grupo tambien tiene una canción que usaron en un anuncio de un coche, muy chula.
Lo del Wc a mi me pasaria con Bustamante o algo así, pero no con AIR hombre!! Jajajaja, que tio!!! XD

Me alegra que te gusten!! Un besito.

8:22 p. m.

 

aaaleee! que per aquelles coses de la informàtica jo no puc veure la primera!!
... ara, la segona m'ha encantat! feia temps que no veia i sentia una barreja cultural tan disparatada!! jeje!

em recorda les pelis d'en Kusturica que tant m'agraden!

11:22 p. m.

 

Fumanchuuuu, la primera només s'escolta.
Els Fanfare són genis! Això sí, és com el heavy metal, en més de deu minuts el cap et pot rebentar. Pots provar a baixar-te algun disc, o la pel·lícula-documental i els veus en acció. Si sobrevius en podem parlar. I si no t'abellix, continua amb el teu relax vora mar...

Un beset!!

8:54 p. m.

 

"Això sí, és com el heavy metal, en més de deu minuts el cap et pot rebentar"

Quanta manipulació i demagògia :P

10:35 p. m.

 

Admet-ho Pere, admet-ho. Una oida ha d'estar adiestrada per suportar-ho.

11:24 p. m.

 

Hi ha dos tipus de música. La música. I LA MUSICA. I dins de LA MUSICA, hi ha moltes cançons que m'agraden. No sabria decidir-me per ninguna d'elles, perquè totes me recorden algú, algun moment, o simplement, diuen cosses que em fan sentir d'alguna manera.
Per aixó son cançons diferents.
Les cançons que m'agraden.
La música de la meua vida.

12:15 a. m.

 

bueeeenoooo, volia dir que ni la veia, ni la podia escoltar la cançó!! ...les típiques incompatibilitats entre macs i pc's... o entre pomes i finestres, que queda més maco!
anna, de totes maneres jo em passava per aquí per fer-te arribar un missatge de part d'en Burdon:

"reclamo mi porción de Anna la kutxurrumbaneta"

(textual!) jejej!! que el pobre té l'ordinador malito i no es pot conectar bé! i si entra a la teva pàgina només li sona una musiqueta extranya!!

que si li respons, prometo aparcar el meu relax mariner, treure els peus de l'aigua, i córrer per comunicar-li la bona nova!

...i molt em penso que es mor de ganes per dir-nos quatre coses... venint d'ell, quatre coses bones, segur!!

jejej! peter, no faré cap comentari de segons quin heavy metal, fa massa calor per entrar en polèmiques,;P!!

besets!! (d'en Burdon i meus!! jajaj!)

11:45 p. m.

 

Senyoreta!!! Digue'm una cosa ja que estem: no creus que des d'abril ja hauriem de tenir les notes de les pràctiques del hospital???? O jo no m'assabente o açò no té nom!! Colla d'escaquejats, doneu la cara!!!!

Per altra banda, jo seria incapaç d'associar tantes cançons a tantes coses. La música que m'agrada té un perquè, i sí és cert que hi ha cançons que recorden coses molt puntuals. Però una cançò que m'agrada té massa moments...i el millor SEMPRE ESTÀ PER VENIR!! XD

Fumanchú, moltes gràcies pel missatge. Ja estem en contacte, encara que dubte que això solucione res. Vaig a fer una ullada a eixa sorpresa i vos comente si ho val;)

Cubitos!!!!

1:19 a. m.

 

Fumanchú, ataca, no tingues por, m'encanta la polémica :P

Tranquil, jo tampoc tinc massa coses bones a dir de segons quin heavy metal.

2:58 p. m.

 

Ja sóc aquí!

Efectivament, el meu ordinador es mor.. estic escribint desde l´ordinador del meu germà gran, a casa seva. Com que s´ha anat a New York de vacances, doncs aquí em teniu, de recaero i espantalladres ocasional..

Gràcies fumanchú per transmetre el meu missatge desde l´exili (auxilii!!) lili lili, lili marlen..

Bé!, per començar diré que jo tampoc he pogut escoltar la primera cançó pero si que he pogut veure el vídeo de més abaix. I la meva valoració es: MOOOOOLA!! si jo tinc un disc de aquests..

I re més, que ja intentaré resucitar el meu ordinador pero poder llegir a la Beatriz Pecker valenciana.

Fumanchú, em moro de ganes de dir cuatre coses?, del que em moro es de calor!!

Suposso que si torno, que tornaré, será per dir coses bones. De moment flipo en colors, com en Daniel.. però, no adelantem coses!

Saludos para outsider, de parte de otro outsider y a Peter. Peter, algún día te contaré la historia de el Peter más carismático que he conocido jamás (mejorando lo presente, y no era Pan, era un cuadrúpedo.

Pa que dejarlo pa otro día, te lo cuento aunque no quieras, ja!)

Peter era un perro que tenía más carisma que su dueño. Tanto carisma tenía que al dueño (y vecino) le llamábamos "el del perro peter" así, todo junto. Eso sí que es carisma canino!

Y nada más, beset per la Kutxurrumbaneta y saludos de vecino para fumanchú. A la noche si acaso sus doy un poco más la paliza por mail. Con vueztro permizo! me hago un corralillou..

9:18 p. m.

 

Burdonet! Doncs no sé què passa que no ho veieu...a vore que puc fer...no se m'ocorre massa, la veritat.


"Peter era un perro que tenía más carisma que su dueño."-->pues eso, no?? XD

Per cert, el meu ordinador ja no suporta tants virus. Avuí ja m'ha deixat amb la boca oberta quan feia com que no funcionava RES!!! Què sustoo!!! Formateo a la una...!!!! Ajudaaaaaaaaa!!!!!

PD: Viva les historietes contades ací!!
Muax

1:05 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger