trellats i destrellats

Camuflatge

viernes, abril 27, 2007

Total, que al Superman no el reconeixen mai perquè està camuflat amb unes ulleres, i clar, ningú se n'adona del que hi ha darrere.

I ara Pau faria alguna broma amb el meu resentiment cap a la mala imatge de les ulleres.

Val, ja estàn les fotos del meu aniversari. En aquestes si que estic en totes totes, però és que és l'unic enllaç que tinc. Semble que s'envia un enllaç a cadascuna de les persones amb només les fotos en les que surt. Ací el pose.

5 destrellats

Eh! Eh! Eh! Eh! Eh! Eh! Eh! Eh! ... Eh!!!!!!!!!!!!

I el monyo què? Que el pirri-piruli-semirrizo eixe que dú en Superman mode-on no val o què, ehhhhhhh?

8:16 p. m.

 

ei! que m´he de registrar per veuret? :(

Em dona errors quan omplo el formulari dels collons.. :-/

11:26 a. m.

 

No, no. Deixa-ho, ja ho suposava.Amb mi també ho han intentat. No patisques, ja en posaré alguna xula al fotolog o algo.

A més, com tu dius, ja em tens molt vista ;P

7:31 p. m.

 

Pues ale, coloca les fotos a algun lloc on es puguen vore, que ja fa temps q no te veig i no te vaig felicitar com deu mana.

Per cert, aci esta la explicacio de les ulleres de Clark kent. No ho teniu masa en compte, es de la Silver Age i les coses eren... diferents.

http://jotacedt.blogspot.com/2006/07/las-lupas-de-superman.html

10:27 p. m.

 

Buas tio!!Increible el post, eh?? Jajaj, molt bó. Altre punt friki per a tu...aaais, si farieu més bona colla tots per aci...jajaj.

Muah!

8:11 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger