trellats i destrellats

Jet Lag

miércoles, abril 25, 2007


Després d'un descanset i un que altre viatge, tant a l'espai com personal, ací estic. He fet milers de fotos, m'he emancipat (mai se sap si és definitiu o què), he sigut festera de Montesa, he complit anys i rebut la meva primera festa sorpresa, i he treballat, entre d'altres coses fent el que hi ha a la foto.

Dels resultats del viatge tinc...una casa (val, una habitació) sense internet, espere que per temps limitadíssim. He d'admetre que me'n puje per les parets sense tenir-lo. I que trobe a faltar fer voltios pels vostres blogs i escriure i que ens parlem i tal...
Tinc que aprendre a ser justa amb els demés i a respectar el meu propi espai que viole sovint. I aprendre a identificar quan la falsetat d'algunes conductes em pot influir malament.(Sempre pensava que els falsos eren encantadors a la cara, i que al final el que tens a la cara es tot el que rebs, així que collonut!)

I reafirmar que m'ho pase molt millor quedant tots a una casa, que sortint de super-disco-fashion.

I comentar que m'ho he passat molt molt bé amb els montesins, i els amics d'ací ultimament! Bienn!!! No oblideu fer una visita a la galeria de fotos de Miquel!! Encara que..coleguito, t'has lluit eliminant-me de totes les fotos...o és que directament no em treus en cap!! ñaaa

10 destrellats

Ull si! Mare meua el futurist style, menys mal que et va tocar la versió "light" :P El que tens ara et queda molt bé ^_^

Massa temps sense escriure... i massa coses que contar. Que no has dit això del regal que m'han fet pel teu aniversari jajajaja

A vore si trobem un internet bo i barat per ficar-te hotttia lla!!

4:41 p. m.

 

Jajajajja!!! Ho he pensat mentre escribia! I ara estic pensant que sí, que hauriem de fer un cicle de MONOPOLY en ma casa o algo! Jajajaj!! Un monopoly per a la nova casa, que bobos! jajaja

4:47 p. m.

 

Juaas! Bienvenida de vuelta!!

PD: ¿Que es lo que haces en la foto? Como siempre no me entero de nada :)

PD2: Ah, y perdona que sea tan simple comentando, ultimamente no doy mas de mi, me estoy transformando en ameva o algo asi.. xDD

9:56 p. m.

 

Perdonaaaa????
Que t'he eliminat de les fotos?? Jo no diria pas això... A més, la meitat de les fotos son de la teua càmera, i per tant, no ixes en elles. Tampoc estan totes les fotos, sino no acabaria mai de penjar-les. Quan les tingues totes et fas una galeria amb fotos on sols estigues tu. Mimimimimi!

Un -1 :-/

PD: Benvinguda de nou ;-)

10:13 p. m.

 

Estic amb en Miquel,com si no et tinguessis vista ja! jajaja!

Quina pila de coses has fet en la teva absència. I has fet anys i no m´has dit res?, clar, clar.. ja ves per velleta.. Felicitats i no et perdis gaire. A vore si busqueu tú i el Peter una bona conexió per la teva nova madriguera!

Ciao!

2:14 a. m.

 

Ser, como Anna igual tarda un poco en contestarte lo hago yo: Anna trabajó el lunes como "pelumodel" para esvarscof, que alguien lo escriba bien xD Y el look que le tocó fue "futurist style", que es super fashion y supermolón jurjurjur.

Yo creo que le queda mejor ahora que no está tan hipersupermega planchado y ultragammabrillante ;-)

Burdon, això estem fent... buscant connexions per a Anneto.

I lo del monopoly, per si no ho heu pillat, resulta que a Anna li han regalat un monopoly pel seu aniversari... però el cas és que a qui li agrada el joc en locura és a mí, així que m'han regalat un monopoly pel seu aniversari.

I ja calle :-X

10:44 a. m.

 

Jajajaja!!! Tot és cert.
Em posaran ONO el dijous, una d'aquestes connexions megaxupiguais. Així que sempre que estiga en caseta, estaré connectada per vós. Quina ilusió!!! I a més la meva actual habitació és la més grann ñaaa, penjaré alguna fotet.

Per cert, Burdon, sí que em tinc ben vista. Em faig autoexploracions...ja saps. Si no ho faig jo, qui ho ha de fer?

Miquel, no sigues monyaas, que el motiu pel qual no isc jo en totes les fotos, només és perquè jo era qui les feia, perquè m'agrada...que sinò...Va, ja tens les entrades?? Jo mai m'enrecorde de comprar-les. Al final no en quedaran.

El monyo, ara que no el duc planxat és molt divertit.

Ser, sé como te sientes. A mí también me pasa. Tengo etapas muy creativas, y otras con demasiada acción para siquiera pensar, así que nada, solo gracias por estar por aquí.

I per molts anys per miiiiiiiiiiii!!! Jajajajjaaj:*****

7:21 p. m.

 

"Em faig autoexploracions...ja saps. Si no ho faig jo, qui ho ha de fer?"

Pido prime!! ejem, ejem...

7:37 p. m.

 

Ja está.


¬¬

7:38 p. m.

 

Peter: jajajajajaja!!

Anna si es que en ho posses a huevo! xD

11:15 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger