trellats i destrellats

Una volta més

viernes, mayo 11, 2007

16 destrellats

Me'n vaig a fer-me un plat combinat... que se'm fa la boca aigua!!

12:30 p. m.

 

Jaja, i axiò que no surt res de xocolata, eh??

AY!! QUÉ DEBILIDAD!

1:20 p. m.

 

Que rico todo ^^ , golosilla golosilla ;)

PD: Ves, yo no te digo que se te va a caer la polla a pedazos. jaja! bruta!! ;)

4:36 p. m.

 

Claro, ahora pretenderás que yo ponga "uh que rico todo!!" en tu video de las microfoneras...
¬¬

9:17 p. m.

 

Quins videos més txulos fas Anneto, jeje, i quines nebodes més simpátiques tens.

Molt bona la elecció de la song!
Vull més videos guachis!


sEr, que se te va a caer la polla a cachos?, a ver que habrás puesto..no tendrá desperdicio, je.

11:25 a. m.

 

La cançó mola molt. Inspiraba dos temes. Un era l'erotisme (amb molta més classe que sEr), però la gent haguera participat menys...o no.
I l'altre...el menjaar, clar!


Perquè un vídeo de gent dormint...no mola, no?
Jeje

5:16 p. m.

 

Jo no tinc cap classe, això es ben sabut ;)

7:43 p. m.

 

Ningú diu res del meu plato combinao?? :( En lo rebò que estava, cullons... v_v

(no cregue que Anna deuria pagar-li un sou a Clara? No estem assistint a un cas d'explotació infantil? :O!!!)

11:33 a. m.

 

Ningú diu res del meu plato combinao??

Tío! Llig el primer comentari!! Jejeje

8:26 p. m.

 

No esperaràs que m'enrecorde del primer comentari després de llegir fins el seté, no?

... n_n'

9:42 p. m.

 

m'ha semblat veure un llaaaarg pèl ros al plat d'en peter!!! eecss!! jejej!

anna, per quan el video eròtic amb la mateixa sintonia??
(però sense pèls... bueno, o millor si!! però sense nebodes!! (no fotem, pobreta!) i sense en peter!!... bé, si vol sortir que surti!! jajajj!!)
boníssim el video!!
petonàs!

12:18 a. m.

 

Fumanchú, si al plat hi havia un pel, segur que mel vaig menjar, perquè allí no quedava res quan el vaig ficar al rentaplats xD

No fotes amb lo del vídeo eròtic, eh? xD

2:21 a. m.

 

juas juas!, veig amb bons ulls la proposta d´en fumanchú. Bons ulls! jaja!! estic gracioset. ^_^

10:49 a. m.

 

La primavera...que ve forteta!

3:30 p. m.

 

Burdon... bons ulls... del cul?? Això és el que vols vore al vídeo eròtic, eh?? gorrinàsio... v_v

10:58 p. m.

 

Les meves gracietes són molt castes, Peter... :(
Sou vosaltres que teníu el pensament brut! ÑA!

12:33 a. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger