trellats i destrellats

Pica? Et fots!

sábado, mayo 05, 2007

Demà picarà més.

E: ... Avuí tinc les cames molt cansades. Em pasa alguns dies, i només tinc ganes d'arribar i posar-les en alt. Però sempre tinc massa coses a fer, així que el cansanci s'acumula.
A: Si? Doncs jo estic començant a tenir varius. Què et sembla? Tu en tens?
E: Sí, me'n va sortir alguna després de l'embaràs, ací als peus. Mira!
A: Això és tot el que tens!?? Jo no tinc fills i mira!
-Comparacions mesurades subjectivíssimament. Ens encanten. És la costum de voler demostrar quina està pitjor.-
E: No són per a tant.
A: No ho són amb 20 anys, si m'espere a tenir un fill jo, me les hauràn d'amputar. Aquestes coses mai van a menys.
E: Ja, potser hauríes de fer exercici..
A: Clar, em surten per passar-me la vida de peu, i voldràs que quan acabe la jornada me'n vaja a fer exercici. D'això res. A més, si en fera...de què em queixaria? De qual sevol altra cosa...jaja!
Però és que la natura és molt cruel. Fer-se major no mola. Pensa amb les menopàusiques, si avuí els fan mal els ossos, no tenen més remei que fotre's, perquè demà només els pot fer que més i més mal...I tot això sense tenir cap malaltia greu.


De les coses superficials.

6 destrellats

Pues yo tenia una variz y me ha desaparecido sin hacer deporte ;). O cada vez estoy mas ciego y he dejado de verla, o la mata de pelo de las piernas me la impiden ver :P

6:29 p. m.

 

Que suerte carajos! Ojalà todo lo malo se fuera de viajitoooooo

8:34 p. m.

 

Vale, viva el releer las cosas. Había entendido: "Pues yo tenia una NNariz y me ha desaparecido sin hacer deporte" No es mucha cosa, pero me ha hecho gracia xD

Si hi ha gent a la que li eixen varius per estar molt de temps de peu i tal... perquè jo que estic tot el dia sentat també ne tinc?? Misterios de la vida?? Uh.

1:07 a. m.

 

Sí, en realitat totes les feines solen ser o sempre de peu o sempre assegut. La veritat és que assegut també et surten problemes de circulació, però a més no cremes energia, i et malacostumes. Aisí que em quede com estic.

Però el post no parlava només de varius, sinò de degradacions progressives i irreversibles de la vida.

O algo.

3:18 p. m.

 

Nomes puc dir que m'agrada mol la expressio "degradacions progressives i irreversibles de la vida. O algo"

10:13 p. m.

 

Ets tu, clar! Jajajaj!

4:01 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger