trellats i destrellats

Bestial

sábado, febrero 11, 2006


Tres, dos, uno....CERDO!!!! CABUM!!! Explosió eufòrica de llibetrat!!!! Per fi!!

Bé ha començat la cosa. Tinc una imatge d'anit... Val, detalls en els quals us heu de fixar: la decoració del lloc, les taques de la samarreta i la meva polsera de pelux nova ;o)
Explicacions del que està pasant: acabes els exàmens i t'apuntes al primer plan que escoltes. Ok, això era un sopar a Los Bestias i anar de desparrame després.
I ahí ho teniu. El mític restaurant, al qual mai havia anat. Per fí puc opinar!!

Opinió:
  • Ahir no em vaig fixar en la decoració, i mira que és cridanera. Ara recorde que el tipo que ens va obrir la porta tenia una samarreta amb la bandera d'Espanya, i a la porta hi havia un bou gegant. Sé que no és una opinió, sols una observació. Crec que sabeu de sobra què pense d'açò.
  • D'allò de "bestias" que diuen que és una gorrinada... Val, la beguda ve en format orinal i tu claves el got dintre per servir-te. Acava sent una guarrada quan els glaçons han entrat i sortit d'un got mil voltes...i el culet del que et quedava al got. Però si amb algo no tinc escrupols jo, és amb açò. També el paper del WC com a tovallola...No. Cadascú té la seva taula parada i neta i amb tovallola inclosa. El paper és per a després, o per si et falta més. Merament decoratiu. I no està gastat ni molt menys.
  • El menjar és de picadeta, prou bó.
  • L'espectacle que fan a cada taula consta de...segons el motiu del sopar uno dels cambrers va amb un micròfon i fa una estona el ridícul amb el protagonista. En el nostre cas, un aniversari imaginari de la única a la qual no l'importava fer el ganso en públic.
  • El preu: 20 € per cap. Cal dir algo??
L'explicació de perquè vaig xopada és aquesta: Cava a punt d'estallar. Quan ella lleve el tapó amb la boca, tots acabarem mullats per açò .
Graciós el lloc, eh? Folklore basat en penis ( siga el motiu que siga, i siga qui siga), gorros a lo Gavilan con lentejuelas, i eixa decoració... Total, per vint euros...

Açò és la prova de que un s'ho pot pasar bé enlloc si va predispost i amb bona gent. ( Encara que allò de les discoteques em convenç ben poc...:S).

PD: No voldria convertir el blog en un diari cutrongo, però anit l'espectacle el portàvem de casa.
PPD: Disfrutem tots ara que podem!!!!!!!! :oD
PPD: Què faria jo sense els punts suspensius? I sense les PDs??

5 destrellats

Toooooma!!!! M'han censurat una foto!!!! I és probable que ho façen amb altra. On diu "ella" era una foto d'una amiga llevant el tapó del mega penis que és la boca de l'ampolla, subjectada pel tipo enorme del restaurant...tota una imatge.

2:49 p. m.

 

Jo l'he vist!! jajajajjaa!!!

Ja t'ho he dit... no crec que m'agradara massa pagar 20€ per anar a un lloc com aquest... encara que per fer el mongo (i m'ho passe genial fent el mongo) pot estar bé...

12:38 a. m.

 

Jaja! En realitat de la decoració no puc fer crítica amb aquesta pinta, eh?? M'he lluit publicant-me així, jajaja!
Eh, eh, però l'altra imatge que és molt més directa no me la censuren!!! Clar, com que a més té un tamany bestial (mai millor dit)...
Ais! La meua primera censura...quina emoció! XD!!!

I bé, saps que jo no trie un lloc com aquest. Jo m'apunte al plan ja organitzat, encara que hauré de tornar a posar el filtre com ja fa uns anyets...per la meua salut i la de la meua economia!
Qui se'n va demà a Bologna!!!!?? :D

1:18 a. m.

 

Eis, ja tic a bologna!! Estic escrivint des d'una aula d'informàtica, que m'he colat a una classe amb estos :P (Acì fica que "Anna ha detto..." en conter de "anna dijo..." o com siga).

Açò és mooooooooolt bonic!!! Ja et contaré, la ciutat és preciosa, tot edificat sobre estètica antiga i sobre edificis antics, però amb ordinadors de pantalla plana i molt moder per dins... genial!! Molt d'ambient i de tot... ^_^

3:46 p. m.

 

Mira que bé, tot ple d'Outsiders...Com la cançó que tant m'agrada de Ramones, que supose algo té a veure amb tot açò.

Aiaia!! Ja m'havien contat de Bologna...És el que pasa quan tens una germana erasmus, poc em podràs conatar de nou, eh? :P Algún dia jo també pasaré per alli!

I mira, ñas, no m'han censurat el megapenis!!! Que fuete que fuete que fuete...(això qui ho fa? el de los tomates eixe??).

Besets a muntons!

6:18 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home






Mi foto
Nombre:
Lugar: valència, valència

Luci a La Sala Naranja!



adopt your own virtual pet!



Free Web Counter
gent online

Powered by Blogger